Nowa, 8. generacja Toyoty Hilux jest mocniejsza, silniejsza i lepiej przygotowana do jazdy po bezdrożach. Hilux jest teraz dostępny z trzema rodzajami nadwozia: z pojedynczą kabiną (Single Cab), z 4-miejscową przedłużoną kabiną (Extra Cab) i z 5-miejscową podwójną kabiną (Double Cab).
Zwiększony został prześwit i kąt natarcia. Ładowność wynosi 1050 kg, czyli o 1/3 więcej jak u poprzednika. Narzekać można natomiast na zbyt mało miejsca z tyłu w kabinie.
Auto naturalnie napędzane jest na cztery koła. Niestety, nowa wersja oferowana będzie tylko z silnikiem Diesla o mocy 150 KM. W terenie jednak nie prędkość jest najważniejsza, a moment obrotowy, który wynosi 400 Nm. Sprint do 100 km/h trwa 13 s, a prędkość maksymalna 170 km/h.
Samochód został wyposażony m.in. w asystenta zjazdu oraz aktywną kontrolę trakcji. Ceny modelu Hilux rozpoczynają się od 109 347 zł.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?