Toyota C-HR. Kiedy w sprzedaży?

(mm/ip)
Toyota C-HRToyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.Fot. Toyota
Toyota C-HRToyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.Fot. Toyota
Model C-HR sytuuje się w ofercie marki pomiędzy Aurisem a RAV4, łącząc zalety tych dwóch bestsellerów z atutami najnowszego Priusa.
Toyota C-HRToyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce
Toyota C-HR

Toyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.

Fot. Toyota

Toyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.

Toyota C-HR to drugi po Priusie samochód zbudowany na platformie TNGA, której model zawdzięcza nisko położony środek ciężkości i bardzo sztywną, wzmocnioną konstrukcję. Z nowym Priusem crossover Toyoty dzieli także napęd hybrydowy 4. generacji.

Nowy napęd hybrydowy jest efektywniejszy i lżejszy, oferuje też większą wydajność niż jego poprzednik w Priusie 3. generacji. Przyczyniła się do tego sprawność cieplna jednostki 1.8, która wynosi teraz 40%. Również pozostałe komponenty układu hybrydowego są znacznie wydajniejsze, przy zmniejszonych wymiarach i wadze. Ich optymalne rozmieszczenie przyczyniło się do obniżenia środka ciężkości samochodu.

C-HR jest wyposażony w technologie zarezerwowane zwykle dla wyższych segmentów. Rozbudowany pakiet Toyota Safety Sense, oparty na technologii radarowej, zawiera układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (Pre-collision System), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Alert), układ rozpoznawania znaków drogowych (Road Sign Assist) i automatyczne światła drogowe (Automatic High Beam), a także funkcje wykrywania pieszych (Pedestrian Detection) i aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control).

Auto pojawi się w salonach w 4. kwartale tego roku, zaś zamówienia będzie można składać już w 3. kwartale.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty