Toyota C-HR. Kiedy w sprzedaży?

(mm/ip)
Toyota C-HRToyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.Fot. Toyota
Toyota C-HRToyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.Fot. Toyota
Model C-HR sytuuje się w ofercie marki pomiędzy Aurisem a RAV4, łącząc zalety tych dwóch bestsellerów z atutami najnowszego Priusa.
Toyota C-HRToyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce
Toyota C-HR

Toyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.

Fot. Toyota

Toyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.

Toyota C-HR to drugi po Priusie samochód zbudowany na platformie TNGA, której model zawdzięcza nisko położony środek ciężkości i bardzo sztywną, wzmocnioną konstrukcję. Z nowym Priusem crossover Toyoty dzieli także napęd hybrydowy 4. generacji.

Nowy napęd hybrydowy jest efektywniejszy i lżejszy, oferuje też większą wydajność niż jego poprzednik w Priusie 3. generacji. Przyczyniła się do tego sprawność cieplna jednostki 1.8, która wynosi teraz 40%. Również pozostałe komponenty układu hybrydowego są znacznie wydajniejsze, przy zmniejszonych wymiarach i wadze. Ich optymalne rozmieszczenie przyczyniło się do obniżenia środka ciężkości samochodu.

C-HR jest wyposażony w technologie zarezerwowane zwykle dla wyższych segmentów. Rozbudowany pakiet Toyota Safety Sense, oparty na technologii radarowej, zawiera układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (Pre-collision System), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Alert), układ rozpoznawania znaków drogowych (Road Sign Assist) i automatyczne światła drogowe (Automatic High Beam), a także funkcje wykrywania pieszych (Pedestrian Detection) i aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control).

Auto pojawi się w salonach w 4. kwartale tego roku, zaś zamówienia będzie można składać już w 3. kwartale.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie