W swoich klasach bardzo wysokim zaufaniem Niemców cieszą się także miejskie Aygo (2. miejsce w klasie), Yaris (2. miejsce w

klasie), oraz kompaktowy Auris (3. miejsce w klasie).
Z badania wynika, że nabywcy nowych samochodów w Niemczech najbardziej cenią sobie jakość i niezawodność (56%), atrakcyjność zakupu (48%) oraz bezpieczeństwo (46%), czyli kategorie, w których Toyota od lat wyróżnia się na wszystkich światowych rynkach.
Badanie bazuje na ankietach wypełnionych przez 18 288 właścicieli nowych samochodów, które zostały zarejestrowane w Niemczech w okresie styczeń 2011 – grudzień 2012. Badanie zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2013 – luty 2014.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?