Są one konstruowane głównie z myślą o japońskim rynku, więc Europejczykom
mogą wydawać się nieco dziwne. W tym roku oprócz nowatorskich form królują
nowatorskie, w zasadzie znane już, ale jeszcze niezbyt popularne, rodzaje
napędów.
![]() | Mitsubishi se? ro To minicar z napędem na tylne koła. Tylną kanapę można składać tak, by tworzyła wraz z bagażnikiem przestrzeń nazywaną warsztatem. Samochód jest napędzany trzycylindrowym silnikiem o pojemności 0,66 l i ma automatyczną skrzynię biegów typu CVT. |
![]() | Subaru B9 scrambler To jeden z trzech prototypów przedstawionych przez tą firmę w Tokio. Dwumiejscowy samochód ma samopoziomujące zawieszenie, napęd na wszystkie koła, silnik elektryczny i benzynowy. Pozostałe dwa prototypy to miejskie samochodziki: trzydrzwiowy R1e, czyli z napędem elektrycznym, oraz pięciodrzwiowy R2 z silnikiem benzynowym. |
![]() | Nissan serenity Wraz z tym samochodem Nissan wprowadza nową klasę aut - wielozadaniowe (czy raczej wieloprzeznaczeniowe) limuzyny, czyli sedany o możliwościach MPV. Stylizacja samochodu była inspirowana japońską sztuką, m.in. teatrem Kabuki. |
![]() | Mercedes F500 Pokazany podczas salonu samochodowego w Tokio prototyp to studium pojemnego auta. Ma długość ponad 5 metrów i prawie 3 metry rozstawu osi. |
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?