Ruszyła akcja promocyjna modelu Tesla S. W punktach dilerskich Tesli na terenie USA zainteresowani klienci będą mogli zgłębić tajniki technologii, która wprawia w ruch elektrycznego sedana.
Tesla Stores - bo tak Tesla określa swoje punkty dilerskie - nie są
klasycznymi punktami sprzedaży. Wynika to ze specyfiki samego produktu, a dokładnie z jego innowacyjności. Ludzie zainteresowani zakupem elektrycznego sedana zadają sobie zapewne wiele pytań dotyczących konstrukcji, użytkowania i niezawodności. Tesla Motors postanowiła udzielić im widowiskowej lekcji.
25 listopada 2011 ruszyła wystawa technologii elektrycznych, która jest prezentowana w punktach sprzedaży marki. Każdy zainteresowany może na własne oczy zobaczyć, co kryje się pod nadwoziem modelu S. Dzięki ekranom dotykowym, odwiedzający zgłębiają wszystkie elementy konstrukcyjne. Tesla twierdzi, iż w obrębie ich salonów nie istnieją znaki "Don't touch". George Blankenship z Tesla Motors, komentując całą akcję mówi"Chcemy, żeby wszyscy - od przedszkolaka do emeryta - przyszli i przekonali się na własną rękę, że elektromobilność to przyszłość motoryzacji".
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?