Targi IAA Transportation w Hanowerze. Zobacz nowości Renault

Mariusz Michalak
Renault Estafette Concept to nowoczesny, elektryczny van. Oferuje długość Kangoo L2, zwrotność Clio i pojemność ładunkową Trafic L1H2. Van został stworzony na podstawie opinii kierowców, aby usprawnić operacje i zwiększyć bezpieczeństwo.
Renault Estafette Concept to nowoczesny, elektryczny van. Oferuje długość Kangoo L2, zwrotność Clio i pojemność ładunkową Trafic L1H2. Van został stworzony na podstawie opinii kierowców, aby usprawnić operacje i zwiększyć bezpieczeństwo. Renault
Tegoroczne targi IAA Transportation w Hanowerze były dla Renault wyjątkowe. Nie dość, że pojawiło się sporo nowości i ciekawych zapowiedzi, to na dodatek deserem było ogłoszenie Renault Master vanem 2025 roku. Poznajmy bliżej najciekawsze nowości francuskiego producenta.

Spis treści

Renault Master H2-Tech wkracza w świat wodoru

Renault zaprezentował nowy prototyp Master H2-Tech na targach IAA Transportation w Hanowerze. Ten wodorowy wariant dołącza do linii modeli elektrycznych i spalinowych, oferując zasięg do 700 km (WLTP) i czas tankowania wynoszący zaledwie 5 minut. Nowy Master H2-Tech został opracowany przez HYVIA, wspólne przedsięwzięcie Renault Group i Plug, które specjalizuje się w mobilności wodorowej.

en wodorowy wariant dołącza do linii modeli elektrycznych i spalinowych, oferując zasięg do 700 km (WLTP) i czas tankowania wynoszący zaledwie 5 min
en wodorowy wariant dołącza do linii modeli elektrycznych i spalinowych, oferując zasięg do 700 km (WLTP) i czas tankowania wynoszący zaledwie 5 minut. Renault
  • Kluczowe cechy nowego Renault Master H2-Tech:
  • Zasięg i ładowanie: Zasięg do 700 km (WLTP) i czas ładowania wynoszący 5 minut, co czyni go liderem w swojej klasie.
  • Dostępność w różnych wersjach nadwozia, takich jak van, floor cab i chassis cab

Renault Master H2-Tech ma być w pełni zintegrowany z gamą pojazdów użytkowych Renault i wspierany przez sieć specjalistycznych dealerów H2-Tech.

Renault Estafette Concept. Krok w przyszłość

Renault Estafette Concept to nowoczesny, elektryczny van. Oferuje długość Kangoo L2, zwrotność Clio i pojemność ładunkową Trafic L1H2. Van został stworzony na podstawie opinii kierowców, aby usprawnić operacje i zwiększyć bezpieczeństwo.

Renault Estafette Concept to nowoczesny, elektryczny van. Oferuje długość Kangoo L2, zwrotność Clio i pojemność ładunkową Trafic L1H2. Van został stworzony
Renault Estafette Concept to nowoczesny, elektryczny van. Oferuje długość Kangoo L2, zwrotność Clio i pojemność ładunkową Trafic L1H2. Van został stworzony na podstawie opinii kierowców, aby usprawnić operacje i zwiększyć bezpieczeństwo. Renault

Estafette Concept korzysta z platformy FlexEVan, opracowanej przez Renault we współpracy z Volvo Group i CMA CGM Group.

Nowy Estafette 4.0 nawiązuje do innowacyjnego modelu z 1959 roku, który był pierwszym pojazdem Renault z całym układem napędowym umieszczonym z przodu. Nowa wersja jest kompaktowa, łatwa do parkowania i wyposażona w dwie przesuwne drzwi dla większej wygody i bezpieczeństwa.

Mobilize Bento. Elektryczny mikro-samochód użytkowy

Bento to kompaktowy, elektryczny mikro-samochód z zamkniętą kabiną i przestrzenią ładunkową.

Bento to kompaktowy, elektryczny mikro-samochód z zamkniętą kabiną i przestrzenią ładunkową.
Bento to kompaktowy, elektryczny mikro-samochód z zamkniętą kabiną i przestrzenią ładunkową. Renault
  • Długość 2,54 m, szerokość 1,30 m, promień skrętu 3,4 m.
  • Zasięg 140 km, prędkość do 80 km/h, ładowanie na gniazdku domowym lub Type 2.
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym, cyfrowy klucz, geolokalizacja i geofencing.

ZOBACZ TAKŻE: Czy dziecko, które ukończyło 7 lat może iść samodzielnie do szkoły? Policja wyjaśnia

Renault Master z tytułem Van of the Year 2025

Podczas imprezy tytuł Van of the Year 2025 trafił do modelu Renault Master. Nowe Renault Master jest już piątym samochodem marki, który otrzymał ten prestiżowy tytuł po modelach Renault Master II (IVOTY 1998), Renault Trafic II (IVOTY2002), Kangoo Z.E. (IVOTY2012) czy Kangoo Van III (IVOTY2022). Mało tego, w lutym tego roku Scenic E-Tech został laureatem tytułu Car of the Year. Tym samym Renault stało się zdobywcą dwóch tegorocznych tytułów: samochodu roku oraz samochodu dostawczego roku. Po raz ostatni marce udało się zdobyć oba tytuły jednocześnie 27 lat temu dzięki modelom Scenic I i Master II. Jak widać po latach zwycięska ekipa znów jest w komplecie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty