Nie wynika to jednak z zamożności tajskich taksówkarzy, lecz kampanii reklamowej prowadzonej przez Samsunga. W ten sposób chce on wypromować jeden ze swoich najnowszych smartfonów.
**CZYTAJ TAKŻE
Skoda Superb będzie taksówką w BelfaścieTureckie taksówki zdobędą Nowy Jork?**
Głównym celem tej kampanii jest pokazanie, że w przeciwieństwie do Porsche Boxstera, który kosztuje w Tajlandii aż 200 tys. dolarów (552 tys. złotych), nowy model Samsunga jest dostępny dla przeciętnego obywatela tego kraju. Według producenta telefonu, oba produkty łączy przede wszystkim wysoka jakość wykonania.
Nie jest to pierwsza tego typu kampania. Kilka lat temu na podobny pomysł wpadła norweska firma Netcom, która promowała swoje usługi za pośrednictwem sportowego Mitsubishi Lancera Evo IX.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?