Elektryczny Explorer został zaprojektowany i będzie produkowany produkowany w Niemczech. Powstał na platformie MEB, czyli tej samej co Volkswagen ID, a dokładne dane techniczne i osiągi nie zostały podane.
Do wyposażenia należy duży, 15-calowy ruchomy wyświetlacz dotykowy SYNC Move i w pełni skomunikowany system informacyjno-rozrywkowy, zarządzający systemem audio. 17-litrowa konsola między kierowcą a pasażerem może pomieścić nawet 15-calowy laptop. Nowy standard komfortu wyznaczają także ukryta za dużym ekranem skrytka na drobiazgi i system bezdotykowego otwierania bagażnika. Specyfikacja standardowa obejmuje podgrzewane przednie fotele i kierownicę, fotel kierowcy z funkcją masażu oraz dwustrefową klimatyzację.
Systemy wspomagania kierowcy obejmują – po raz pierwszy w europejskim modelu Forda – asystenta zmiany pasa ruchu, który przejmuje płynną i bezpieczną zmianę pasa ruchu po uruchomieniu kierunkowskazu oraz asystenta bezpiecznego opuszczania wnętrza, który przed otwarciem drzwi ostrzega o zbliżającym się jednośladzie lub innym pojeździe.
Korzystając z szybkiego ładowania akumulatora prądem stałym od 10 do 80 procent pojemności pojazd podładujemy w 25 minut.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?