Teraz Suzuki V-Strom 650 w wersji specjalnej Touring Edition doposażony został w trzy aluminiowe kufry o łącznej pojemności 120 litrów, płyty montażowe kufrów oraz gmole. W porównaniu z zeszłoroczną serią Traveller Edition zabrakło aluminiowej osłony silnika.
V-Strom 650 to motocykl klasy Sport Enduro Tourer napędzany widlastym silnikiem o pojemności 645 cm sześć., znanym m.in. z modelu SV 650.
Jednostka napędowa wyposażona jest w system podwójnej przepustnicy, cyfrowy system zarządzania pracą silnika oraz pulsacyjny dotrysk powietrza (PAIR) ograniczający zużycie paliwa i emisję spalin.
Podróżowanie i daleką turystykę ułatwia sportowa przednia owiewka z wysoką regulowaną szybą, długie, nisko położone siedzenie (820 mm) oraz wąskie owiewki boczne i bak położony blisko ud motocyklisty.
Przednie nieregulowane zawieszenie possiada golenie o średnicy 43 mm. Tylny centralny element resorująco-tłumiący posiada regulację napięcia wstępnego spężyny.
Układ hamulcowy z przodu składa się z dwóch tarcz o średnicy 310 mm z dwutłoczkowymi zaciskami. Z tyłu za spowalnianie maszyny odpowiada pojedyncza tarcza o średnicy 260 mm, współpracującą z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym.
Suzuki V-Strom 650A wyposażony jest w układ ABS, który zapobiegaja blokowaniu kół podczas awaryjnego hamowania.
Dzięki możliwości zatankowania 22 litrów paliwa zasięg motocykla jest idealny do dalekich podróży.
Za podstawową wersję Suzuki V-Strom 650 zapłacimy 29 800 złotych. Za motocykl z systemem ABS trzeba dać 32 000 złotych.
Tegoroczna limitowana seria Suzuki V-Strom 650 Touring Edition kosztuje 33 000 złotych, natomiast wersja Suzki V-Strom 650A** Touring Edition (z ABS-em) jest o 2 200 złotych droższa**.
Fot. Suzuki
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?