Model Twin to najmniejsze auto w rodzinie Suzuki. Ten dwuosobowy minisamochodzik jest jednoczesnie pierwszym pojazdem japońskiej firmy z hybrydowym układem napędu.
Twin wyposażony został w 3-cylindrowy silnik spalinowy (4 zawory na cylinder) o pojemności 660 cm3 i mocy 37KM. Jego pracę wspomaga jednostka elektryczna o mocy 8 KM i momencie
obrotowym 32 Nm. Przy hamowaniu, wytwarzana przez samochód energia jest zamieniana na energię elektryczną i wykorzystywana do ładowania akumulatora o pojemności 6.3 Ah i napięciu 192 V, co daje 1,2 kWh. System kontroli układu hybrydowego automatycznie wyłącza silnik spalinowy w czasie postoju pojazdu, co pozwala na ograniczenie emisji dwutlenku węgla.
Taki układ napędu, w którym silnik elektryczny wspomaga pracę jednostki spalinowej podczas ruszania, przyspieszania lub w czasie jazdy pod górę, pozwala w znacznym stopniu obniżyć zużycie paliwa i ograniczyć emisję szkodliwych związków do atmosfery. Niewielkie rozmiary autka: 2735 mm (długość), 1475 mm (szerokość) i 1450 mm (wysokość), a także niezwykle mały promień zawracania (3.6 m) czynią z niego doskonały pojazd miejski.
W Japonii Suzuki Twin jest dostępny w trzech wersjach: z silnikiem spalinowymi i manualną 5-biegową skrzynią biegów, z silnikiem spalinowym i 3-stopniową automatyczną przekładnią oraz z hybrydowym układem napędu i 4-stopniową automatyczną skrzynią biegów. Model z napędem hybrydowym jest szczególnie popularny wśród japońskich przedstawicieli władz centralnych i lokalnych, którzy chcieli w ten sposób podkreślić, że oprócz wygody cenią również ochronę środowiska. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedano w Japonii 900 egzemplarzy Suzuki Twin, w tym 200 modelu z napędem hybrydowym.