"Liana to typowy samochód rodzinny dla osób, które podczas podróży cenią przede wszystkim wygodę oraz bezpieczeństwo swoich bliskich"
- powiedział Harumichi Uto, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.
Liana jest napędzana silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 106 KM i nie ma innych wersji silnikowych. Za to można wybierać między nadwoziem sedan lub hatchback. Wnętrze obu wersji nadwoziowych jest dość przestronne. Sedan o długości 435 cm ma bagażnik o pojemności 447 l,
a nieco krótszy hatchback (długość 423 cm) - 279 l. Samochód produkowany jest w Japonii i dzięki obniżeniu ceł może być oferowany w Polsce po "atrakcyjnej" cenie. O jej atrakcyjności zadecydują jednak klienci. Na nasz rynek trafia Liana z napędem na przednią oś, a za granicą oferowana jest również z napędem na wszystkie koła.
Auto wyposażone jest seryjnie w: klimatyzację, układ ABS, radio z odtwarzaczem CD i sześcioma głośnikami,
cztery poduszki powietrzne (czołowe i boczne), elektrycznie podnoszone szyby w czterech drzwiach, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz przednie światła przeciwmgielne i centralny zamek ze zdalnym sterowaniem.
Model Ignis tak się spodobał polskim nabywcom, że muszą na niego czekać w kolejce. Zobaczymy, jak powiedzie się Lianie.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?