Motocykl swoją ostatnią przemianę przeszedł dwa lata temu, ale wciąż cieszy się ogromną popularność w klasie szosowych "ścigaczy" o pojemności 1000 cm3.
W nowym GSX-R1000 poddano modyfikacji: ramę, widelec przedni typu Big Piston i udoskonalono zaciski przedniego hamulca Brembo, typu monoblok z tarczami cieńszymi o 0,5 mm i lekkimi zaciskami.
Czterocylindrowy silnik o pojemności 999 ccm otrzymał tłoki pochodzące z motocykli startujących w MotoGP, które są 11% lżejsze od standardowych.
Udoskonaleniom towarzyszy również wprowadzenie pojedynczego układu wydechowego 4-2-1. Dzięki tym zmianom GSX-R1000 lepiej reaguje na otwarcie przepustnicy, ma większą moc w średnim zakresie obrotów, mniejsze zużycie paliwa (o ok. 8%) oraz jest lżejszy od poprzednika o 2 kilogramy!
Fot. Suzuki
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?