Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP

Karol Biela
Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP
Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP
Nowy Suzuki GSX-R 1000 rok 2012 uzyskał kilka znaczących modyfikacji w stosunku do swojego poprzednika i na pewno nie można nazwać ich kosmetycznymi.
Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP
Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP

Motocykl swoją ostatnią przemianę przeszedł dwa lata temu, ale wciąż cieszy się ogromną popularność w klasie szosowych "ścigaczy" o pojemności 1000 cm3.

W nowym GSX-R1000 poddano modyfikacji: ramę, widelec przedni typu Big Piston i udoskonalono zaciski przedniego hamulca Brembo, typu monoblok z tarczami cieńszymi o 0,5 mm i lekkimi zaciskami.

Czterocylindrowy silnik o pojemności 999 ccm otrzymał tłoki pochodzące z motocykli startujących w MotoGP, które są 11% lżejsze od standardowych.

Udoskonaleniom towarzyszy również wprowadzenie pojedynczego układu wydechowego 4-2-1. Dzięki tym zmianom GSX-R1000 lepiej reaguje na otwarcie przepustnicy, ma większą moc w średnim zakresie obrotów, mniejsze zużycie paliwa (o ok. 8%) oraz jest lżejszy od poprzednika o 2 kilogramy!

Fot. Suzuki

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty