SuperMarka

(mp)
Fot. DaimlerChrysler
Fot. DaimlerChrysler
Mercedes-Benz zdobył tytuł SuperMarki motoryzacyjnej w Polsce w 2004 r.
Marzenia, sympatie i przyzwyczajenia - wszystkie te elementy znalazły odzwierciedlenie w projekcie "SuperMarka polskiego rynku". Jego uczestnicy wskazywali najbardziej cenione przez siebie marki. W kategorii motoryzacja zwyciężył Mercedes-Benz.
Fot. DaimlerChrysler
Fot. DaimlerChrysler

W badaniu wzięło udział 1000 Polaków w wieku 18-50 lat, mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Mieli oni za zadanie wymienić najlepsze - ich zdaniem - marki w kategoriach: telekomunikacja, media, artykuły spożywcze, kosmetyki, AGD/RTV/telefon, parafarmaceutyki, finanse/banki/ubezpieczenia i motoryzacja. W ostatniej dziedzinie najpopularniejszy okazał się Mercedes-Benz, wskazywany przez co trzeciego respondenta. Aż 52 proc. badanych stwierdziło, że brakowałoby im tej marki, gdyby zniknęła z rynku. Mercedes-Benz, mimo prezentowanych w ostatnich latach sportowych modeli SLK, SLR czy CLS, nadal traktowany jest jako marka klasyczna i poważna, pasująca np. do Jolanty Kwaśniewskiej czy Artura Żmijewskiego. 

 

Popularność marek na polskim rynku motoryzacyjnym:

 

Marka

Wskazania (%)

Mercedes

35,6

BMW

24,6

Opel

23,4

Audi

22,0

Ford

19,8

Volvo

19,2

Toyota

14,2

Subaru

12,8

Honda

11,2

Porsche

11,0

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polskie myśliwce w powietrzu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty