Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sukcesy i plany Renault Polska

J.SZ.
Nowe modele, salon firmowy w Warszawie i karta Galia

Osiągnięcie 10% udziału w rynku w porównaniu do 8,7% w 2001 roku,
to powód do zadowolenia Renault Polska. Koncern sprzedał w ub. roku w naszym
kraju 31.227 samochodów plasując się na trzecim miejscu za Fiatem i Škodą.
Sukces ten Renault zawdzięcza szerokiej ofercie samochodów - począwszy
od twingo, thalii poprzez lagunę, która ciągle potwierdza swój rynkowy
sukces, do samochodów dostawczych, których sprzedaż wzrosła między innymi
dzięki 22 punktom sieci COF (Centrów Obsługi Firm, z których 17 to również
Centra Obsługi Samochodów Klasy Wyższej). W ub. roku wzbogacono ofertę
o samochody luksusowe - avantime i vel satis. Na sukces wpływa również
ciągły rozwój oferty finansowania zakupów samochodów - "Nowa Formuła".
Renault śledzi na bieżąco rozwój i zapotrzebowanie rynku. Renault Credit
Polska wydało Blue Book - przewodnik po inwestycjach samochodowych skierowany
do osób zarządzających parkami samochodowymi - publikację, która cieszy
się dużym zainteresowaniem w związku z rosnącą sprzedażą dla klientów instytucjonalnych.
Niewątpliwym sukcesem, który dodatkowo będzie miał wpływ na sprzedaż są
dwie nagrody: pięć gwiazdek Euro NCAP oraz tytuł "Car of the Year" dla
megane II. W ten sposób Renault stało się jedynym producentem, który ma
aż 3 pięciogwiazdkowe samochody w swojej gamie!
Sukcesem jest również wpisanie programu "Droga i ja" do wykazu środków
dydaktycznych zalecanych do użytku szkolnego przez MEN. Program "Droga
i ja" został uhonorowany statuetką Moto Star.
Najważniejsze wyzwania w 2003 r.
Udany debiut megane II 3 i 5-drzwiowego oraz następnych wersji czyli
sedana, kombi i cabrio powinno wpłynąć na większą sprzedaż tego auta w
2003 roku. Wprowadzenie espace IV oraz następcy scenica również powinno
pomóc koncernowi w utrzymaniu a nawet zwiększeniu obecnego udziału w rynku.

Planuje się otwarcie salonu firmowego Renault Polska w Warszawie oraz
dalszą konsolidację sieci w celu stabilizacji finansowej partnerów. W 2003
roku Renault Polska zaproponuje klientom finansowanie napraw serwisowych
za pomocą karty kredytowej Galia (karta ta będzie również honorowana w
wybranych sklepach).
Galia to...
system kart kredytowych dla sieci handlowych, posiadający 30-letnią
tradycję w Europie i działający od dwóch lat w Polsce - zdobywa coraz większą
popularność w naszym kraju a od 1 stycznia 2003 roku wkroczył również do
salonów Renault w Polsce.

Galia jest popularnym system kart kredytowych, funkcjonującym w 25
dużych sieciach sprzedaży, m.in. hipermarketach Geant, sklepach Alpinus,
Levis, Yves Rocher, TopWert, Kler, Vision Express, Vero Moda czy Nomi,
na terenie całej Polski. Obok tradycyjnych zalet karty kredytowej, a więc
możliwości dokonywania bezgotówkowych zakupów oraz związanego z tym bezpieczeństwa,
a także odroczonego terminu spłaty, karta w systemie Galia oferuje możliwość
rozłożenia spłaty zaciągniętego za jej pomocą kredytu na korzystne raty
oraz dostęp do specjalnych przywilejów i rabatów oraz licznych promocji,
organizowanych przez partnerów systemu.

Sukcesy i plany Renault Polska

Fot. Renault Megane II, Samochód 2003 Roku.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty