
SsangYong Motor informuje, że w lutym 2016 roku firma sprzedała łącznie 10 574 samochody: 6 982 na rynku krajowym i 3 592 w eksporcie.
Sprzedaż globalna SsangYonga wzrosła o ponad 8% w porównaniu do lutego ub.r. zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych. Do dobrego wyniku przyczyniły się także dobre wyniki sprzedaży Tivoli wsparte aktywną strategią, m.in. ulepszaniem oferty wszystkich oferowanych SUV-ów.
W porównaniu do zeszłego roku zanotowano wzrost sprzedaży 6,3% na rynku krajowym. Odnotowano także wzrost eksportu – o 13,9% w porównaniu do roku ubiegłego, dzięki wzrostowi sprzedaży w Europie o ponad 40%, w czym znaczący udział miał model Tivoli.
Jednocześnie podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie SsangYong zaprezentował nowy model XLV, zaś jego premiera w Korei odbędzie się w Seulu w dn. 8 marca.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?