SsangYong wraca na rynek

(TSz)
Koreańska marka SsangYong wraca na europejskie rynki z nowym, kompaktowym SUV-em Korando, którego sprzedaż ruszy na przełomie roku.
Fot. SsangYong
Fot. SsangYong

Marka będzie reprezentowana w Polsce przez nowego importera - SsangYong Motors Polska. To filia belgijskiej Grupy Alcopa, która to grupa jest także importerem Isuzu D-Max w Polsce. Oprócz Polski, Alcopa będzie prowadzić dystrybucję marki SsangYong w Niemczech, Belgii, Luksemburgu, oraz Holandii, jak również kontynuować działania dystrybucyjne w Szwajcarii, które rozpoczęto w 2004 roku.

- Mamy wielkie zaufanie do marki SsangYong. Zarząd tej firmy składa się z ludzi bardzo doświadczonych, o szerokiej wiedzy w zakresie dystrybucji samochodów na skalę międzynarodową. Planowana współpraca z firmą Mahindra&Mahindra otwiera szerokie perspektywy rozwoju oraz tworzenia nowych samochodów. Alcopa posiada szeroką wiedzę w dziedzinie importu oraz sprzedaży detalicznej wielu różnych marek, co zapewnia solidny fundament dla działań w Polsce. W chwili obecnej prowadzimy intensywne prace mające na celu rozpoczęcie dystrybucji w Polsce. Rozwój sieci dealerskiej w pierwszym okresie skupimy na dotychczasowych dealerach SsangYong, ale szukamy także innych firm z branży samochodowej, które pomogą nam dalej rozwijać tę markę w Polsce - mówi Jacek Witkowski, dyrektor generalny Grupy Alcopa w Polsce.

SsangYong Korando zadebiutuje na polskim rynku na przełomie roku. Stylistyka pojazdu opracowana została przez renomowane biuro projektowe Giugiaro we Włoszech. Pierwsza partia samochodów, która pojawi się w Europie, posiadać będzie 175-konny silnik Diesla. Natomiast kilka miesięcy później zadebiutuje wersja o niższej mocy. W planach jest także 2-litrowa jednostka benzynowa.

Fot. SsangYong
Fot. SsangYong
Fot. SsangYong
Fot. SsangYong
Fot. SsangYong
Fot. SsangYong
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty