Przeprowadzone zmiany nie są rewolucyjne. Z zewnątrz, projektanci SsangYonga ograniczyli się jedynie do przeprojektowania grilla, który teraz jest chromowany, a także zmodyfikowania kształtu wycieraczek przedniej szyby.
Jeśli chodzi o jednostki napędowe, Koreańczykom udało się zmniejszyć emisję CO2 2.0-litrowego silnika wysokoprężnego, która wynosi teraz 147 g/km w przypadku wersji z napędem na jedną oś i 157 g/km w odmianie 4x4. W przypadku jednostki benzynowej, emisję CO2 obniżono odpowiednio do poziomu 175 i 192 g/km.
Jak podaje producent, wersja po liftingu została znacznie wyciszona, dzięki czemu w kabinie zmniejszył się poziom hałasu silnika, jak i powietrza opływającego pojazd w trakcie jazdy.
Zmodyfikowane Korando trafi do sprzedaży wkrótce po premierze w Genewie.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?