Z zewnątrz, topowa wersja Evory wyróżnia się czarnymi dodatkami nadwozia, jak np. spliter pod przednim zderzakiem, nakładki na progi, a także boczne lusterka oraz aluminiowe obręcze kół. Klienci mogą zdecydować się również na czarne lub czerwone zaciski hamulcowe. Z kolei karoseria dostępna jest w kolorach: czerwony Ardent, niebieski Nightfall, szary Carbon oraz biały Aspen.
W czteroosobowej kabinie zastosowano wyłącznie luksusowe materiały. Skórzana tapicerka w czarnym kolorze kontrastuje z czerwonymi szwami. Opcjonalnie, dostępna jest czerwona skóra oraz czarna nić. Standardowo, wersja Sports Racer wyposażona jest w pakiet Sports Mode, dzięki któremu zwiększono limiter obrotów, zaś przepustnica szybciej reaguje na wciśnięcie pedału gazu.
Dodatkowo, auto posiada również nacinane tarcze hamulcowe oraz dyfuzor pod tylnym zderzakiem. O komfort pasażerów dba natomiast 7-calowy wyświetlacz na konsoli centralnej, odtwarzacz DVD, system Bluetooth, czujniki parkowania, tempomat oraz system monitorujący ciśnienie w kołach.
Pod względem stosowanych jednostek, Lotus nie zdecydował się na zmiany. Evora Sports Racer dostępna jest z jednostką 2GR-FE w wersji wolnossącej (280 KM) oraz z kompresorem (350 KM). Ceny tego modelu zaczynają się w Wielkiej Brytanii od 57,9 tys. funtów (ok. 290 tys. zł).
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?