SKV podsumowuje Autopromotec Bolonia 2022

Materiał informacyjny ESEN
Po sporym sukcesie jakim była dla marki SKV 28 edycja targów Autopromotec Bolonia w 2019 roku pewne było, iż producenta nie zabraknie również na kolejnej edycji tejże imprezy. Ta niestety nie doszła do skutku w pierwotnie zaplanowanym terminie ze względu na sytuację pandemiczną, niemniej jednak finalnie targi odbyły się w dniach 25-28 maja 2022 i oczywiście zgodnie z założeniami nie zabrakło na nich marki SKV. Tym razem producent postawił na promocję trzech grup asortymentowych:

- Wybór piast koła, przewodów turbiny i pomp wspomagania jako głównych produktów promowanych przez markę SKV w Bolonii wynika z kilku czynników, przy czym głównym są oczywiście sygnały jakie docierały do nas z rynku. W ostatnim czasie mocno rozwinęliśmy wspomniane grupy pod kątem liczby referencji. Skupiliśmy się także na zapewnieniu wysokiej dostępności towaru, co bardzo cenią sobie nasi odbiorcy. Tak naprawdę kwestia dostępności jest dla nas priorytetem niezależnie od grupy asortymentowej i śmiało możemy pochwalić się dostępnością produktów na ogólnym poziomie ok. 96%. Kolejnym czynnikiem, którym kierowaliśmy się przy wyborze piast koła, przewodów turbiny i pomp wspomagania jako głównych produktów na tej imprezie jest oczywiście ich jakość. Dystrybuujemy ten asortyment od wielu lat zarówno w Polsce jak i za granicami kraju i zdążyliśmy się przekonać o jego stabilnej jakości - niski współczynnik reklamacji na przestrzeni kilku lat mówi sam za siebie. Jeśli do wszystkich czynników wymienionych wcześniej dodamy konkurencyjne ceny jakie zawsze staramy się oferować, to możemy śmiało stwierdzić, że przyszłość piast koła, przewodów turbiny i pomp wspomagania SKV rysuje się całkiem optymistycznie. Oczywiście nie zapominamy o innych grupach jak chociażby zaciski hamulca, gdzie na chwilę obecną jesteśmy w stanie zaoferować ponad 2000 referencji, niemniej jednak strategia internacjonalizacji opracowana przez naszą firmę skupia się w chwili obecnej na trzech wymienionych wcześniej grupach – wyjaśnia Justyna Nowakowska reprezentująca na targach w Bolonii firmę ESEN będącą właścicielem marki SKV.

Przed rozpoczęciem targów organizatorzy deklarowali zwiększoną liczbę zwiedzających w porównaniu do poprzedniej edycji podając jako argument dłuższy niż zakładano odstęp czasu dzielący dwie imprezy, a także odwołaną z powodu pandemii zdecydowaną większość podobnych wydarzeń na całym świecie:

- Faktycznie można było zauważyć sporą różnicę zarówno jeśli chodzi o większą liczbę zwiedzających, jak i kierunki, z których przybyli. Poprzednia edycja przyciągnęła głównie osoby związane z rynkiem lokalnym, ewentualnie z krajów sąsiadujących. Przed tegoroczną edycją kontaktowaliśmy się z organizatorem, który zazwyczaj już przed imprezą posiada informacje o krajach z jakich należy spodziewać się gości. Jesteśmy zadowoleni, ponieważ informacje, które otrzymaliśmy się potwierdziły i tak na stanowisku gościliśmy osoby m.in. z takich krajów jak Słowenia, Serbia czy Szwecja. Było to dla nas szczególnie istotne, gdyż te trzy rynki są uwzględnione we wcześniej wspomnianej strategii internacjonalizacji przygotowanej dla marki SKV. Oczywiście odwiedziło nas również wielu obecnych partnerów biznesowych działających m.in. na rynku włoskim. Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować wszystkim za spotkania, miło było powrócić do tej formy kontaktu po dłuższej przerwie – dodaje Justyna Nowakowska.

Targi Autopromotec Bolonia 2022 były pierwszą z trzech imprez, w których marka SKV ma zamiar wziąć udział w tym roku. Już dziś (2 czerwca 2022) w Stambule rozpoczyna się impreza z serii Automechanika, gdzie w hali 2 na stanowisku D-185 SKV ponownie zaprezentuje swój asortyment z piastami koła, przewodami turbiny i pompami wspomagania na czele. Kolejną po targach w Turcji okazją do zapoznania się z produktami SKV będzie Automechanika Frankfurt (13-17 wrzesień 2022). Wszystkich zainteresowanych asortymentem SKV zapraszamy na nasze stanowiska na wspomnianych imprezach, a także na stronę internetową www.skv.pl i do katalogu TecDoc / TecAlliance, gdzie również można znaleźć kompletną ofertę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?