Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
W Polsce panuje wiele mitów wypaczających rzeczywistość. Przykładem tego mogą być zarówno: „najlepsze samochody to niemieckie”, „nie kupuj samochodów na F – Fiat, Ford i francuskie”, „francuskie miękkie zawieszenie”, czy „szczyt popularnego luksusu to VW”. Wraz z wprowadzeniem oferty crossoverów do mitów dołączył jeszcze jeden: „poprawnie wersje crossover w klasie popularnej budują tylko Japończycy i (oczywiście!!!) Niemcy spod znaku VW”. Aby zaprzeczyć tej opinii przyjrzeliśmy się samochodom z Czech i Francji.
Skoda jest jednym z tych producentów samochodów dla szerokiej rzeszy nabywców, który oferuje swoje SUV-y w różnych wersjach stylistycznych i wyposażeniowych. Pod wprowadzeniu na rynek modelu Kodiaq w wersjach Scout i Sportline teraz przyszedł czas na kompaktowego SUV-a Karoq.
Kompaktowy SUV z litrowym, trzycylindrowym silnikiem i napędem na przednie koła to coś, co konserwatywny fan motoryzacji skwituje jednym słowem - pomyłka. Czy rzeczywiście ten, kto zdecyduje się na zakup Skody Karoq 1.0 TSI ma się czego wstydzić, czy jednak za samochodem tym przemawiają solidne argumenty?
Karoq w odmianie Sportline to usportowiona wersja kompaktowego SUV-a Skody ,która zadebiutuje jesienią podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu.
Podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu odbędzie się światowa premiera nowej wersji kompaktowego SUV-a. Podobnie jak pozostałe modele z serii Scout, nowy Karoq Scout wyposażony jest w napęd na cztery koła oraz sześciobiegową, manualną skrzynię biegów lub automatyczną skrzynię DSG o siedmiu przełożeniach.
Jednym z powodów popularności samochodów z segmentu SUV czy crossover jest ich funkcjonalność. Te auta mają wiele rozwiązań, które przydają się w codziennej eksploatacji, a podczas wakacyjnego wyjazdu są wręcz nieocenione.