Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Pojazd został wyposażony w silnik elektryczny o mocy 61 kW oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności 36,8 kWh, zapewniający zasięg do 260 km.
W Bratysławie Skoda wkroczyła w erę e-mobilności, pokazując dwa nowe „zelektryfikowane” modele: całkowicie elektrycznego CITIGOe iV i hybrydę typu plug-in SUPERB iV.
Najczęściej wybieranym samochodem w Polsce od lat pozostaje Skoda Octavia. Wielu klientów wybiera czeską limuzynę z turbodieslem 1.6 TDI. Relatywnie mała jednostka, szczególnie w wersji rozwijającej 115 KM, powinna zadowolić nawet bardziej wymagających kierowców.
Rajdowi producenci często decydują się na zaprezentowanie swoich modeli w sportowych odmianach, mimo iż te nigdy nie wyjadą na prawdziwy odcinek specjalny. Nie inaczej jest w przypadku Skody Motorsport – ostatnim modelem koncepcyjnym, który wyszedł spod piór kreślarskich inżynierów z Mlada Boleslav, była Skoda Fabia R5 w nadwoziu kombi, jednak dziś przybliżamy nieco mniej znany „koncept”.
Na wiosnę 2017 roku najmniejszy model Skody zyskuje zmodernizowany przód nadwozia oraz zmiany we wnętrzu. Odświeżona Skoda Citigo będzie świętowała swoją premierę na Międzynarodowych Targach Samochodowych w Genewie, które odbędą się w dniach 7-19 marca.
Podczas 35. rajdu jazdy ekonomicznej Skoda Economy Run, na wymagającej próbie na czeskich drogach najlepsza okazała się załoga Věra i Jan Horníček. Trasę o długości 323,3 km pokonała swoją Skodą Citigo ze średnim wynikiem zużycia paliwa wynoszącym zaledwie 3 l/100 km.