
Hasło reklamowe odnosi się bezpośrednio do Skody Rapid, który kontynuuje znaną z Octavii i Superba ideę samochodu pasującego do kilku segmentów rynku. Pojazd zapewnia korzystną relację ceny do jakości, dzięki dużej jak na auto kompaktowe przestronności wnętrza i pojemności bagażnika (550 l).
Ceny Skody Rapid zaczynają się od 47950 zł. Nowy wymiar Skody można rozpoznać również w stylistyce Rapida. Podobnie do tego auta będą wyglądały inne nowości Skody, m.in. Octavia, której debiutu można się spodziewać w przyszłym roku.
Do kampanii promocyjnej, która towarzyszy wprowadzeniu Skody Rapid na rynek, wykorzystano takie media jak: telewizja, radio, prasa, Internet, outdoor oraz media niestandardowe. Kampania została zaplanowana na okres listopada i grudnia 2012 roku.
Za 50,4 mln zł będzie remontowana droga Polańczyk - Wołkowyja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?