Skoda Octavia vRS. Moc BMW M4 od Revo Technik

(ip)
Ingerencja inżynierów sprawia, że 2-litrowa Octavia vRS jest w stanie rozwinąć 404 KM. Skok mocy jest niemalże dwukrotny i stawia czeskiego liftbacka praktycznie na tej samej półce, na której stały do tej pory auta pokroju BMW M4 czy Forda Mustanga V8 / Fot. Revo Technik
Ingerencja inżynierów sprawia, że 2-litrowa Octavia vRS jest w stanie rozwinąć 404 KM. Skok mocy jest niemalże dwukrotny i stawia czeskiego liftbacka praktycznie na tej samej półce, na której stały do tej pory auta pokroju BMW M4 czy Forda Mustanga V8 / Fot. Revo Technik
Udostępnij:
Czeski liftback już dawno pokazał, że ma pojęcie nie tylko o taniej jeździe, ale i dawce sportowych emocji. Teraz urok mocnej Skody odkryli też tunerzy. Pakiet skierowany do Octavii vRS przygotowała firma Revo Technik.
Ingerencja inżynierów sprawia, że 2-litrowa Octavia vRS jest w stanie rozwinąć 404 KM. Skok mocy jest niemalże dwukrotny i stawia czeskiego liftbacka
Ingerencja inżynierów sprawia, że 2-litrowa Octavia vRS jest w stanie rozwinąć 404 KM. Skok mocy jest niemalże dwukrotny i stawia czeskiego liftbacka praktycznie na tej samej półce, na której stały do tej pory auta pokroju BMW M4 czy Forda Mustanga V8 / Fot. Revo Technik

2-litrowy, doładowany silnik benzynowy o mocy 220 KM sprawia, że Skodę Octavia vRS ciężko nazwać autem powolnym. Model osiąga pierwszą setkę już po 6,8 sekundy i przyspiesza maksymalnie do 248 km/h. O ile dla przeciętnego kierowcy możliwości modelu są wystarczające, o tyle jest grupa motomaniaków, którzy chcą mierzyć wyżej. Dla nich tuner Revo Technik jest w stanie zmodyfikować Skodę.

Ingerencja inżynierów sprawia, że 2-litrowa Octavia vRS jest w stanie rozwinąć 404 KM. Skok mocy jest niemalże dwukrotny i stawia czeskiego liftbacka praktycznie na tej samej półce, na której stały do tej pory auta pokroju BMW M4 czy Forda Mustanga V8. Niewiele mniej imponująco wygląda wzrost momentu obrotowego. Jego wartość podskoczyła ze standardowych 350 Nm do 515 Nm.

Revo Technik nie podaje dokładnych danych technicznych auta. Nie wiadomo zatem jak bardzo skróciły się czasy przyspieszeń Skody Octavii vRS ani jak bardzo wzrosła jej prędkość maksymalna. Jednego można być jednak pewnym. Wyższa sprawność silnika przekłada się na mocniejsze emocje z jazdy. Szczególnie że tuner zmodyfikował - a właściwie zdecydowanie usztywnił zawieszenie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie