Po udanym styczniu czeska marka w kolejnym miesiącu 2011 roku odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży i pozostaje liderem rynku motoryzacyjnego w Polsce.
Od stycznia do lutego Skoda sprzedała w Polsce 6308 samochodów, o 347 (5,82 proc.) więcej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Znajdujący się na drugiej pozycji Fiat w pierwszych dwóch miesiącach roku sprzedał 3839 samochodów (w 2010 roku: 4350, spadek o 11,75 proc.).
Trzeci w kolejności Opel sprzedał 3557 samochodów (w tym samym okresie ubiegłego roku 3708). Czwartym z kolei graczem na polskim rynku samochodowym jest Toyota. Japoński producent w styczniu i lutym sprzedał 3322 samochody. Rok wcześniej 4318.
Tylko w lutym na zakup samochodu oznaczonego logo Skody zdecydowało się 3021 osób. Na drugim miejscu znalazł się niespodziewanie Opel (1739), a na trzecie spadł Fiat (1600). Udział rynkowy Skody wyniósł 12,87 proc. i był o 0,97 proc. wyższy niż w ubiegłym roku.
W lutym największą popularnością wśród Polaków cieszyły się modele: Octavia (łączna sprzedaż 1443 samochody) i Fabia (1094 sztuki aut). - Póki co ani zmiany dotyczące możliwości odliczenia podatku VAT od samochodów z homologacją ciężarową, ani inne czynniki rynkowe nie zagroziły naszej stabilnej pozycji - wyjaśnia Marcin Weksej ze Skody-Auta.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?