Skoda Karoq Scout to samochód nadający się zarówno do miejskiej jak i terenowej jazdy. Auto dostępne jest wyłącznie z napędem na cztery koła oraz obecnym w standardowym wyposażeniu trybem Offroad, pozwalającym na bezpieczne podróże poza asfaltowymi drogami.
Do wyboru są dwie jednostki napędowe: silnik benzynowy 1.5 TSI o mocy 150 KM w połączeniu z siedmiobiegową przekładnią DSG oraz jednostka wysokoprężna. Silnik 2.0 TDI o mocy 150 KM występuje w wyposażeniu standardowym z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów lub siedmiobiegową, automatyczną przekładnią DSG, dostępną jako opcja.
Karoq Scout posiada zestaw dodatkowych chromowanych i srebrnych elementów nadwozia, nakładki na nadkola i antracytowe, polerowane obręcze kół ze stopów lekkich „Braga”. Standardowe wyposażenie auta wzbogacono dodatkowo o reflektory Full LED, kamerę cofania czy pedały z nakładkami ze stali szlachetnej oraz oświetlenie LED Ambiente.
Skoda oferuje w ramach opcji funkcjonalności z obszaru connectivity, takie jak: Virtual Cockpit czy usługi Skoda Connect, pozwalające na zdalne połączenie z pojazdem, dające dostęp do informacji drogowych oraz umożliwiające kierowcy pozostawanie zawsze w trybie online.
Cennik zaczyna się od kwoty 127 900 zł. Tyle trzeba zapłacić za auto z silnikiem benzynowym 1.5 TSI o mocy 150 KM w połączeniu z siedmiobiegową przekładnią DSG. Skoda Karoq Scout z jednostką 2.0 TDI o mocy 150 KM i manualną 6-biegową skrzynią biegów to wydatek 132 850 zł, natomiast z automatyczna 7-biegową skrzynią DSG -140 350 zł. Dla porównania Skoda Karoq w podstawowej wersji z benzynowym silnikiem 1.0 (115 KM) to koszt 90 200 zł.
Zobacz także: Testujemy Mazdę 6
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?