Unikalny wygląd nadwozia jest dziełem portugalskiego artysty graffiti Armando Gomesa. W długim, żmudnym procesie ozdabiania użył on 125 kolorów i ich połączeń. Podstawą w jego pracy było 15 barw.
Kampania reklamowa Skody ma trafić do młodych ludzi. Producent deklaruje, że chce, aby zasięg sprzedaży auta rozszerzył się na wszystkie grupy ludzi, które dotychczas nie myślały o kupnie Fabii. Właśnie w tym celu powstał projekt współpracy z 31-letnim Portugalczykiem.
Mimo wielu godzin pracy i sporych nakładów, Skoda nie wprowadzi tej wersji auta do produkcji.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?