Czynnik uruchamiający z azotanem amonowym w niewysuszonych urządzeniach napełniania czołowych poduszek powietrznych Takata SPI ulega degradacji po długim czasie działania wilgoci zawartej w otoczeniu i zmian wysokich temperatur. W takich warunkach w czasie wypadku taka poduszka powietrzna może napełnić się z tak ekstremalnym ciśnieniem, że obudowa urządzenia napełniania może ulec zniszczeniu i rozrzucić metalowe fragmenty wewnątrz kabiny.
Problem dotyczy następujących modeli:
Zobacz także: Ford Ka+ w naszym teście
W Polsce kampanią naprawczą objęte są 5 063 auta. Ich numery VIN można sprawdzić tutaj.
Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami pojazdów objętych akcją, w celu wymiany poduszki powietrznej pasażera.
Transport ogromnego generatora ulicami Grudziądza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?