SEMA 2016. Takie modele pokazał Lexus

(ip)
Lexus GS F Lexus GS F zyskał większy rozstaw kół, zwiększający przyczepność i stabilność, a także poprawiający osiągi system wlotów zimnego powietrza, usprawniony układ wydechowy z tytanowymi końcówkami rur oraz specjalne pneumatyczne zawieszenie. Fot. Lexus
Lexus GS F Lexus GS F zyskał większy rozstaw kół, zwiększający przyczepność i stabilność, a także poprawiający osiągi system wlotów zimnego powietrza, usprawniony układ wydechowy z tytanowymi końcówkami rur oraz specjalne pneumatyczne zawieszenie. Fot. Lexus
Na odbywających się w Las Vegas targach SEMA (Specialty Equipment Market Association), prezentujących ofertę rynku wyposażenia dodatkowego i modyfikacji samochodów, uwagę odwiedzających przyciągały m.in. Lexusy.

Clark Ishihara, założyciel kalifornijskiej firmy tuningowej VIP Auto Salon, przygotował dwa sportowe modele serii F – sedan GS F i coupe RC F, w dyskretny sposób podkreślając ich sportowy charakter.

Lexus GS F zyskał większy rozstaw kół, zwiększający przyczepność i stabilność, a także poprawiający osiągi system wlotów zimnego powietrza, usprawniony układ wydechowy z tytanowymi końcówkami rur oraz specjalne pneumatyczne zawieszenie. Aerodynamikę zoptymalizowano przez zainstalowanie elementów wykonanych z kompozytu zbrojonego włóknem węglowym – spojlera przedniego, nakładek progów i tylnego dyfuzora; z tego samego materiału wykonano też kierownicę. Całość uzupełniają 20-calowe frezowane felgi Vossen ze stopów lekkich oraz wzmocnione hamulce.

RC F zmodyfikowany przez Ishiharę został również poszerzony, zyskując bardziej agresywną prezencję i lepsze własności jezdne. Podobnie jak w przypadku GS F, coupe wyposażono w system wlotów zimnego powietrza, nowy wydech i ulepszone zawieszenie. Karoserię wzbogaciły węglowe dodatki w postaci przedniego i tylnego spojlera, nakładek progów i dyfuzora. W kabinie zamontowano zawodnicze fotele i pasy bezpieczeństwa.

Zainteresowanie budził  także wyścigowy Lexus RC F GT3. Doświadczenia, zebrane podczas jego udziału w wyścigach w sezonie 2016, wykorzystywane są do optymalizacji rozwiązań stosowanych w programie wyścigowym Lexusa. W sezonie 2017 w zawodach IMSA WeatherTech SportsCar Championship startować będą dwa ulepszone dzięki temu Lexusy RC F GT3 w barwach 3GT Racing Paula Gentilozziego.

Prawdziwą szarą eminencją targów było nowe flagowe coupe Lexus LC 500, błyszczące emanującym dyskretną elegancją lakierem w kolorze o sugestywnej nazwie Caviar.

 

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie