Oba samochody są imponujące, chociaż - co dość rzadkie w przypadku tego typu aut - nie są przesadzone. Specjaliści Mazdy postawili na stonowane rozwiązania, choć kształty aut są drapieżne.
Masa MX-5 Spyder wynosi 1043 kilogramy, czyli trochę więcej, niż w przypadku wersji bazowej. Wszystko przez to, że we wnętrzu pojawiło się o wiele bogatsze wyposażenie. Kabina została na przykład wykończona brązową skórą, natomiast auto porusza się na 17-calowych obręczach ADVAN.
O tym się mówi: Wygrane Realu i City w LM. Polak sędziował na Old Trafford
Pod względem agresywności, Spyder nie dorasta jednak do pięt MX-5 Speedster, w przypadku której inżynierowie postawili całkowicie na osiągi. Model nie posiada dachu oraz przedniej szyby, ma natomiast obniżone i utwardzone zawieszenie. Maskę oraz drzwi wykonano z włókna węglowego. Okiełznaniem możliwości tego pojazdu zajmują się natomiast specjalnie hamulce od Brembo.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?