Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Czy duże, wygodne, rodzinne auto musi być nudne? Już od dawna te skojarzenia są nieaktualne, bowiem duży rodzinny SUV może wyglądać zadziornie, dynamicznie i sportowo. Najlepszym przykładem jest Seat Tarraco FR, który w prezentowanej wersji łączy w sobie cechy wielu aut. Poznajmy bliżej hiszpańskiego SUV-a z mocną hybrydą plug-in.
SEAT rozpoczyna produkcję pierwszego w historii marki SUV-a z napędem hybrydowym. Tarraco e-HYBRID zapewnia m.in. łączną moc 245 KM i zasięg w trybie elektrycznym do 49 km (wg testów WLTP). To trzeci zelektryfikowany model hiszpańskiej marki po Leonie e-HYBRID i Mii electric. Premiera sprzedażowa samochodu jest planowana na pierwszy kwartał 2021 roku.
Już niebawem polscy kierowcy będą mogli wsiąść do SEAT-a Tarraco w wersji FR. Sportowa odmiana największego SUV-a hiszpańskiego producenta.
Seat w modelu Tarraco wprowadza po raz pierwszy do sportowej wersji wyposażenia FR hybrydową technologię napędową typu plug-in.
Przestronne, siedmiomiejscowe wnętrze, napęd na cztery koła, mocny silnik benzynowy i atrakcyjny design. Na pierwszy rzut oka Seat Tarraco wydaje się być SUV-em idealnym. W Motofaktach sprawdziliśmy, jak hiszpańskie auto sprawdza się w codziennym użytkowaniu.
Seat uzupełnia ofertę swoich SUV-ów. Po modelach Ateca i Arona do sprzedaży trafiło Tarraco - największe auto z tej rodziny. Cennik pojazdu rozpoczyna się od kwoty 121 800 zł.