Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Grupa Volkswagena do perfekcji opanowała serwowanie tego samego dania w różnej konfiguracji. W końcu kurczaka można zjeść na mnóstwo najróżniejszych sposobów. Podobnie jest z modelami Skody, Volkswagena i Seata – niby takie same, a jednak skierowane do różnych grup odbiorców. Porównajmy zatem trzy modele z tym samym silnikiem: T-Cross, Kamiq i Arona. Czym się różnią, ile kosztują i co oferują?
Seat wprowadził nowe pakiety stylistyczne dla miejskiego crossovera Arona. Wachlarz opcji stylistycznych poszerzył się o dwa pakiety – Sportline i Outdoor.
Najmniejszy Crossover w gamie Seata, którego otrzymaliśmy do testu ma manualną skrzynię biegów, 150 KM, sportowe akcenty i w pewnych warunkach umie odłączyć dwa z czterech cylindrów silnika 1,5 TSI. Czy dzięki temu auto jest dynamiczne i oszczędne? Oto test topowej wersji Seata Arony.
Miejskie crossovery biją rekordy popularności i stanowią ciekawą alternatywę dla aut z segmentu B i C. Wielu kierowców sięga po modele z nieco wyższym zawieszeniem argumentując to większym poziomem bezpieczeństwa, a przede wszystkim odpornością na nierówne miejskie drogi i wysokie krawężniki. Jak w tym segmencie odnajdują się Seat Arona i Mazda CX-3?
Seat na dobre wkracza do segmentu SUV. Po zaprezentowaniu kompaktowego modelu Ateca wprowadził na rynek mniejszą o rozmiar Aronę - wyposażaną m.in. w oszczędny, a zarazem żwawy silnik 1.0 TSI.
Arona to zupełna nowość w gamie aut Seata i pierwszy SUV hiszpańskiej marki w segmencie A0.