Schowek na parasol

Jerzy Iwaszkiewicz
Udostępnij:
Volkswagen wymyślił najbardziej luksusowy schowek na parasol. Jest nim nowy model Passata. Nissan wymyślił kiedyś nowy uchwyt na długopis w modelu Micra i też był dumny.

Volkswagen wymyślił najbardziej luksusowy schowek na parasol. Jest nim nowy model Passata, a parasol chowany jest w obudowie lewych drzwi. Nissan wymyślił kiedyś nowy uchwyt na długopis w modelu Micra i też był dumny.

 

Pokaz Passata z parasolem odbył się ostatnio w Katowicach i nie był to najlepszy pomysł. Zamiast sprawdzać, jak się samochód sprawuje w trakcie jazdy, to trzeba było stać w korkach. W korku Volkswagen Passat B6 sprawuje się bardzo dobrze i stoi cierpliwie.

Schowek na parasol

 

Volkswagen nie ma ostatnio szczęścia do polskiego rynku. W rankingu sprzedaży zajmuje obecnie 9. miejsce i to za wszystkimi markami francuskimi. Klientom znudziła się dość zachowawcza klasyka Volkswagena. Passat jest dalej solidny jak każdy samochód niemiecki, ale ma już dużo finezji w projektowaniu. Jest to elegancki samochód, którym można pojechać po kredyt do banku i na pewno nie odmówią. Niemcy nauczyli się poza tym, że nie można cenić się za wysoko i wystawili ceny w miarę przytomne. Auto z silnikiem 1.6 ale z kurtyną powietrzną i klimatyzacją kosztuje 79 tys. złotych. Za modele lepiej wyposażone z silnikami diesla 2 litry trzeba zapłacić ok. 100 tys. złotych.

 

Poza schowkiem na parasol w poszyciu drzwi, kierowcy posiadają parę innych nowości m.in. składające się w momencie wypadku pedały sprzęgła i hamulca, a także zaprezentowano po raz pierwszy w tej klasie elektryczny hamulec postojowy, nie trzeba ciągnąc za dźwignię, wystarczy nacisnąć guzik. W opcji można sobie dokupić opony, na których nawet po przebiciu można przejechać bez powietrza 200 km. Stary model Passata jest w Polsce samochodem najbardziej kradzionym i nowy też powinien utrzymać się w tej czołówce. Jest autem atrakcyjnym, a złodzieje tylko takimi się głównie zajmują.

 

O Volkswagenach, jak przestały być kupowane, nie mówi się w Polsce zbyt dużo. Tymczasem fabryka w Poznaniu produkuje ok. 120 tys. samochodów Caddy, które mają bardzo wysoką opinię wśród miejskich aut dostawczych. Niemcy zainwestowali w Poznaniu duże pieniądze m.in. w budowę nowoczesnej lakierni, a szczególnie odlewni. Handluje Volkswagenami w Polsce firma Kulczyk Tradex, ale to chyba już niedługo potrwa. Niemcy wzorem Mercedesa i BMW likwidują polskich partnerów. Zakładają wtedy firmy z nazwą Polska, np. BMW Polska i wtedy wiadomo, że firma jest całkowicie niemiecka. I tak pewno będzie tym razem. Przy pomocy Passata, który ma szanse być sprzedawany, Volkswagen wygrzebie się z kłopotów, założy Volkswagena Polska i będzie po niemiecku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie