Schowek na parasol

Jerzy Iwaszkiewicz
Volkswagen wymyślił najbardziej luksusowy schowek na parasol. Jest nim nowy model Passata. Nissan wymyślił kiedyś nowy uchwyt na długopis w modelu Micra i też był dumny.

Volkswagen wymyślił najbardziej luksusowy schowek na parasol. Jest nim nowy model Passata, a parasol chowany jest w obudowie lewych drzwi. Nissan wymyślił kiedyś nowy uchwyt na długopis w modelu Micra i też był dumny.

 

Pokaz Passata z parasolem odbył się ostatnio w Katowicach i nie był to najlepszy pomysł. Zamiast sprawdzać, jak się samochód sprawuje w trakcie jazdy, to trzeba było stać w korkach. W korku Volkswagen Passat B6 sprawuje się bardzo dobrze i stoi cierpliwie.

Schowek na parasol

 

Volkswagen nie ma ostatnio szczęścia do polskiego rynku. W rankingu sprzedaży zajmuje obecnie 9. miejsce i to za wszystkimi markami francuskimi. Klientom znudziła się dość zachowawcza klasyka Volkswagena. Passat jest dalej solidny jak każdy samochód niemiecki, ale ma już dużo finezji w projektowaniu. Jest to elegancki samochód, którym można pojechać po kredyt do banku i na pewno nie odmówią. Niemcy nauczyli się poza tym, że nie można cenić się za wysoko i wystawili ceny w miarę przytomne. Auto z silnikiem 1.6 ale z kurtyną powietrzną i klimatyzacją kosztuje 79 tys. złotych. Za modele lepiej wyposażone z silnikami diesla 2 litry trzeba zapłacić ok. 100 tys. złotych.

 

Poza schowkiem na parasol w poszyciu drzwi, kierowcy posiadają parę innych nowości m.in. składające się w momencie wypadku pedały sprzęgła i hamulca, a także zaprezentowano po raz pierwszy w tej klasie elektryczny hamulec postojowy, nie trzeba ciągnąc za dźwignię, wystarczy nacisnąć guzik. W opcji można sobie dokupić opony, na których nawet po przebiciu można przejechać bez powietrza 200 km. Stary model Passata jest w Polsce samochodem najbardziej kradzionym i nowy też powinien utrzymać się w tej czołówce. Jest autem atrakcyjnym, a złodzieje tylko takimi się głównie zajmują.

 

O Volkswagenach, jak przestały być kupowane, nie mówi się w Polsce zbyt dużo. Tymczasem fabryka w Poznaniu produkuje ok. 120 tys. samochodów Caddy, które mają bardzo wysoką opinię wśród miejskich aut dostawczych. Niemcy zainwestowali w Poznaniu duże pieniądze m.in. w budowę nowoczesnej lakierni, a szczególnie odlewni. Handluje Volkswagenami w Polsce firma Kulczyk Tradex, ale to chyba już niedługo potrwa. Niemcy wzorem Mercedesa i BMW likwidują polskich partnerów. Zakładają wtedy firmy z nazwą Polska, np. BMW Polska i wtedy wiadomo, że firma jest całkowicie niemiecka. I tak pewno będzie tym razem. Przy pomocy Passata, który ma szanse być sprzedawany, Volkswagen wygrzebie się z kłopotów, założy Volkswagena Polska i będzie po niemiecku.

Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie