Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: fenomenalne fotele, mily material idealnie przylegaja do plecow, poza tym bardzo mile prowadzenie, na osiagi nie narzekam mozna niezle poszalec, ergonomia na najwyzszym poziomie i te grube pancerne drzwi, ktore sprawiaja ze czujesz sie jak w czolgu.
Podsumowanie: dobry tylko problemy z zawieszenie simesbloki kosztują w poznaniu 800 zł. gdzie można dostać taniej
Podsumowanie: V (1,8 B+G) Auto bardzo spoko ,bezpieczne, dynamiczne, ekonomiczne.Przebieg 150 tys km a silnik skrzynka bez zarzutu. Jedynie co to przydałoby się na nasze super drogi mocniejsze zawieszenie.
Podsumowanie: Jest super mam full opcje skóra, klima silnik 1.8, rakieta, przeszedł tuning zawieszenia, teraz jest utwardzony, prowadzi sie doskonale a komfort po prostu super
Podsumowanie: Autu temu zawdzieczam zycie.Jako mlody (wtedy 19 chlopak) mialem wypadek. Jezdzilem sobie czesto autem moich rodzicow i bywalo, ze na trasie lecialem zloty dziewiecdziesiat (1721 ccm). Pewnego razu na publicznej drodze ( na prawde nie wiem co mi odbilo) rozpedzilem sie do 170km/k. Zagapilem sie i przed moimi oczami wyrosl VW Passat kombi (stary model) chamowalem, wymijalem lecz i tak nie na wiele to sie zdalo. VW'a katapultowalem z drogi (wlascicielka znalazla sie niestety w szpitalu-bardzo mi przykro z tego powodu).Dzwon totalny. Moj najlepszy kolega mial zlamana reke, jego siostra musiala pochodzic w kolnierzu ort. A mi- nic! Mimo iz auto bylo z 91 roku kabine mialo nietknieta. Wytrzymalo bardzo mocne uderzenie. Obecnie mam zamiar kupic 440/460 ok 95 roku. To nie zart gdy ktos mowi ze Volvo to najbezpieczniejsza marka. I przestrzegam wszystkich przed takimi predkosciami......raz sie udalo........
Podsumowanie: Dość dobry samochód,troche za słabe zawieszenie,zbyt miękkie na nasze drogi.silnik 1,8 l ujdzie choć przydało by mu sie jeszcze więcej mocy.troche mały bagażnik.
Podsumowanie: mam model o przebiegu 170 tys i do tej pory bez usterek do wymiany przewody hamulcowe(rdza). Dobry silnik 1.8 pali 7/100, pracuje bardzo kulturalnie chociaż ma 90 KM to wrażenia są lepsze niż np z Golfa 1.6 105 KM. Wady to skrzypienie wielu elementów.
Podsumowanie: bardzo dobre osiagi wersji GLT, sportowy charakter dobrze robi, troche trzeszczy plastik, zawieszenie ogolnie szybko sie zuzywa. ogolnie bardzo fajny samochodzik dla lubiacych dynamike
Podsumowanie: Niezawodny w lecie i na śniegu. Fakt faktem tylna półka i plastiki w bagażniku wymagają "własnoręcznego" wyciszenia.
Podsumowanie: NIEZAWODNY , SŁYSZALNE PODCZAS JAZDY PLASTIKI , RESZTA SUPER
Znajdujesz się w dziale Volvo 440 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Volvo 440, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Volvo 440.
Testujemy Volvo XC90 T8 Recharge. Jak sobie radzi hybryda typu plug-in?
Volvo XC40 P8 Recharge 408 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, osiągi, zasięg i ceny
Volvo S60 vs Lexus IS. Dwa ciekawe modele z segmentu D premium
Volvo XC40 T5 Twin Engine Plug-in Hybrid. Wrażenia z jazdy, zużycie paliwa, dane techniczne, ceny
Artykuł sponsorowany Plug-in hybrid - znaczenie, działanie i polecane modele
Volvo. Marka kupi autka elektryczne dzieciom w szpitalach
Volvo. Ważna deklaracja marki. Co to oznacza dla kupujących auta?
Elektryki i hybrydy ładowane z gniazdka to 1/4 sprzedaży tej marki. Najpopularniejsze modele
Dealer Volvo rozpoczął współpracę z Katarzyną Glinką. Jakim autem jeździ aktorka?