Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Picnic 2.0 benzyna 1999 rok 1właściciel; z salonu w Berlinie, pełna dokumentacja przy potwierdzonym przebiegu 59 tys. km; najgorsze są fotele!!!! Reszta-PREMIUM! Prawie 600 000 km na LPG na jednej głowicy sam osobiście przejechałem!-koniec regulacji zaworów-brak odpowiednich płytek ale jeszcze palił na "dotyk", spalanie 9- 10l LPG /100km-założony od 60tysiąca; naprawy: akumulator 2 razy, amory po 400tys!, sprzęgiełko klimy po 450 tys!, zbiornik Lpg -1 raz-10 lat, klocki h-cowe 2 razy!, przegub półosi lewy 1 raz, sprzęgło fabryczne do końca!!!. wycieraczki, żarówki....Perpetuum-mobile;))) Rozbity przy przebiegu 635 000 km /pech -młoda "adeptka" w starej Tigrze pomyliła pedał hamulca z gazem....../- zużycie oleju -pełny syntetyk-0,5 l/15 000 km-od 400 000km wcześniej -ZERO dolewek. Średnia prędkość podróżna 90-110 kraj do130 km/h-autostrady za granicą. Chciałem pobić rekord przyjaciela, który Camry przejechał na lpg 700 000 km-ale pech nie pozwolił:)))) Teraz mam RAV4....nooooo nieco gorzej, oleju nie potrzebuje ale ciężka, sztywne zawieszenie ale automat/genialny!!!/, jeżdżę mniej więc mam 230 000 km /3ma autami przejechałem 1 mln km /. Teraz szukam Lexusa LSa ,RXa lub IS 300 kombi 100-200 tys przebiegu...a może Subaru?. ..jeździłem WRXem i widzę różnicę ale...trochę boję się boxerów-650 000 km -nierealne.. ewentualnie hybryda-jeździłem!!!/zużycie 5l LPG/100km-realne..a przy moich przebiegach to luksus i ...ta cisza!!!/
Podsumowanie: UWAŻAM WYBÓR TOYOTY PICNIK ZA NAJLEPSZY JAK DOTYCHCZAS ZAKUP ZE WSZYSTKICH 13MODELI AUT JAKIE POSIADAŁEM. W PEŁNI POLECAM NIE ZAWIEDZIECIE SIĘ .MAM 30-to letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami i przejechane 3miliony km. A z MOJĄ TOYOTĄ raczej się nie rozstanę. POZDRAWIAM Piotr.
Podsumowanie: już nie ma takich aut
Podsumowanie: Zdecydowanie nie produkują już takich samochodów, koszt napraw w przeliczeniu na kilometr to ok 0,4 grosze przy przebiegu ok 400000km (1600 zł) sprzęgło, tłumik, amortyzatory
Podsumowanie: Auto idealne dla rodzin z dziećmi do jazdy miejskiej. Bardzo łatwo się prowadzi, świetna widoczność i łatwość parkowania.
Podsumowanie: ok
Podsumowanie: Samochód bezawaryjny i trwały(nie gnije, wnętrze bez większych śladów zużycia) przez 8 lat w rodzinie zrobione 130 tyś km przez ostatni rok na taksówce. przez ten okres naprawiony alternator i rozrusznik drobne wycieki i eksploatracja. (samochód taty) i mój 1 w ciągłym użytkowaniu .
Podsumowanie: ,
Podsumowanie: Moją dobrą ocenę i zaufanie do tej marki podważył bardzo poważny defekt silnika oraz bardzo kosztowna naprawa.Zwłaszcza ,że corollką jezdziłem BEZ KŁOPOTÓW.W opinii fachowców motor w tym samochodzie jest nie do za....W moim przypadku nie podzielam tej opinii.
Podsumowanie: Szwagier po długich zastanawianiach kupił Picnica z 1998 roku i dał mi sie przejechać.Samochód ma 2.0 silnik - benzynowy,.Moim zdaniem,jest to bardzo dobry samochod rodzinny,bardzo wygodny i bardzo cicho pracuje,w 6 osób jechaliśmy 120km/h i niebyło słychać wogóle silnika.Gdy staneliśmy przed przejazdem kolejowym to myślałem że auto zgasło- super cichutki silnik.W aucie tyle miejsca że można w nim jesc,spać i robić fikołki.Sama nazwa mówi za siebie-PICNIC.Auto ma 9 lat a nic niestuka niepuka jak w innych.POLECAM.
Znajdujesz się w dziale Toyota Picnic opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Toyota Picnic, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Toyota Picnic.
Toyota Corolla 1.5 VVT-i 125 KM vs Skoda Octavia 1.0 TSI e-Tec 110 KM. Porównanie kompaktowych limuzyn
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Toyota Aygo 1.0 VVT-i 72 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Toyota Yaris Cross 1.5 125 KM vs Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 KM. Porównanie dwóch rynkowych nowości
Toyota Corolla 5d 1.8 Hybrid 122 KM vs Volkswagen Golf 5d 1.0 eTSI 110 KM. Porównanie kompaktów do 100 tys. złotych