Toyota Land Cruiser VI (2010 - teraz) - opinia użytkownika All

2016-10-04, All
Marka: | Toyota |
---|---|
Model: | Land Cruiser |
Generacja: | VI (2010 - teraz) |
Rok produkcji: | 2014 |
Przebieg: | 45 tys. km |
Nadwozie: | SUV |
Silnik: | 3.0 D-4D |
Podsumowanie:
Ja chyba bym nie kupił ale moja żona na 100%. Jej nie przeszkadza to co mi i uwielbia nim jeździć na codzień.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
To mój trzeci LC, wcześniej 90, potem 120 i teraz 150 więc mam porównanie. Skrzynia mniej subtelna niż w 120 ale zmienia szybciej. Silnik z powerboost ok ale w standardzie bez podniesienia mocy to już dziś dramat. 225KM to naprawdę robi różnicę, warto dopłacić. Silnik o niebo lepiej wyciszony niż w LC 120 i można już po autostradzie komfortowo 150km/h podróżować, szybciej - hałas liniowo rośnie.
-
Zawieszenie:
Jak na tak wysoki samochód prowadzenie w zakrętach akceptowalne. Hamulce o galaktykę lepsze jak w LC120. Ogólnie ogromną poprawa w kierunku komfortu. OK
-
Wnętrze:
B/U tu Landek zawsze był bez uwag. Jedyna uwaga może to wibracje przy jeździe z otwartym szyberdachem V>90km/h. Masakra nie da się. Brak jakiejś osłony, nie wiem. W każdym razie w poprzednich modelach tak nie było.
-
Komfort jazdy:
Szutry i wiejskie przecinki bajka po asfalcie też ujdzie.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 12l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10.7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 11.5l/100km |
Zalety i Wady

- Dobra trakcja, szybki automat, wyciszone wnętrze, precyzja prowadzenia.