Toyota Avensis III (2008 - teraz) - opinia użytkownika Guid Robert
2020-05-04, Guid Robert
Marka: | Toyota |
---|---|
Model: | Avensis |
Generacja: | III (2008 - teraz) |
Rok produkcji: | 2010 |
Przebieg: | 370 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | 1.8 |
Podsumowanie:
Przejechalem Toyota Avensis 240 tys bezawaryjnie ( slownie : dwiescie czterdziesci tysiecy) ! Jedyna wymiana byly tylne amortyzatory i tylko serwis. Wczesniej jezdzilem niemieckimi autami: Mercedes ML-SUV, Mercedes klasa E i VW Passat. Nie chce nawet slyszec o niemieckich autach po 5 latach uzytkowania japonczyka. Auto jest po to aby jezdzic , a nie stac w warsztacie naprawiane. Komfort Toyoty duzy, auto jest bardzo ciche. Na postoju trudno rozpoznac, czy auto chodzi...czy jest wylaczone. Do 60km -70km ma sie uczucie jakby sie jechalo elektrykiem. Wysoki komfort jazdy.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Przejechalem Toyota Avensis 240 tys bezawaryjnie ( slownie : dwiescie czterdziesci tysiecy) ! Jedyna wymiana byly tylne amortyzatory i tylko serwis. Wczesniej jezdzilem niemieckimi autami: Mercedes ML-SUV, Mercedes klasa E i VW Passat. Nie chce nawet slyszec o niemieckich autach po 5 latach uzytkowania japonczyka. Auto jest po to aby jezdzic , a nie stac w warsztacie naprawiane. Komfort Toyoty duzy, auto jest bardzo ciche. Na postoju trudno rozpoznac, czy auto chodzi...czy jest wylaczone. Do 60km -70km ma sie uczucie jakby sie jechalo elektrykiem. Wysoki komfort jazdy.
-
Zawieszenie:
-
Wnętrze:
-
Komfort jazdy:
Przejechalem Toyota Avensis 240 tys bezawaryjnie ( slownie : dwiescie czterdziesci tysiecy) ! Jedyna wymiana byly tylne amortyzatory i tylko serwis. Wczesniej jezdzilem niemieckimi autami: Mercedes ML-SUV, Mercedes klasa E i VW Passat. Nie chce nawet slyszec o niemieckich autach po 5 latach uzytkowania japonczyka. Auto jest po to aby jezdzic , a nie stac w warsztacie naprawiane. Komfort Toyoty duzy, auto jest bardzo ciche. Na postoju trudno rozpoznac, czy auto chodzi...czy jest wylaczone. Do 60km -70km ma sie uczucie jakby sie jechalo elektrykiem. Wysoki komfort jazdy.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 8l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6l/100km |
Zalety i Wady
- Wyciszenie, bezawaryjnosc, komfort
- Brak