Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39255 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
4-Runner (13 opinii)
Auris (64 opinie)
Avalon (1 opinia)
Avensis (318 opinii)
Avensis Verso (2 opinie)
Aygo (19 opinii)
C-HR (4 opinie)
Camry (104 opinie)
Carina (157 opinii)
Celica (69 opinii)
Corolla (467 opinii)
Corolla Verso (17 opinii)
Dyna (6 opinii)
Hiace (14 opinii)
Highlander (2 opinie)
Hilux (9 opinii)
IQ (1 opinia)
Land Cruiser (29 opinii)
Paseo (5 opinii)
Picnic (28 opinii)
Previa (32 opinie)
Prius (15 opinii)
RAV 4 (178 opinii)
Sienna (7 opinii)
Starlet (61 opinii)
Supra (13 opinii)
Tercel (4 opinie)
Tundra (3 opinie)
Verso (16 opinii)
Yaris (241 opinii)
Yaris Verso (1 opinia)
Podsumowanie: Auto niezawodne, ekonomiczne, pojemne i nudne... kupiłem z rozsądku
Podsumowanie: Auto niezawodne, ekonomiczne, pojemne i nudne... kupiłem z rozsądku
Podsumowanie: Jestem posiadaczem wersji III z 2006 importowanej z Japonii pod nazwą Estimas, auto klasa, zero zastrzeżeń, silnik, skrzynia bez zarzutów, ciężko znaleźć rywala dla tego auta. Szkoda, że tak ich mało w Pl, dosłownie kilka sztuk.
Podsumowanie: Nie polecam. Auto mocno przereklamowane i chyba jedynie na reklamie opiera się jego wartość. RAV4 Hybrid w trasie pali dużo więcej niż podobne auto z silnikiem benzynowym, zatem już tutaj widać że slogan "STOP SMOG - GO HYBRID" jest delikatnie mówiąc mocno naciągany. Można zadać pytanie: czemu dopłacać do hybrydy, skoro potem (przy jeździe w trasie) i tak dopłacicie do jego eksploatacji? Auto jest dobre do ruchu miejskiego - tu widać zalety hybrydy. Ale kolejne pytanie: czy całkiem spory SUV to auto miejskie? Jeżdżę służbowo samochodem o podobnej mocy, ale w trasie pali mi ono ok. 6l/100km, a RAV4 Hybrid w trybie EKO z tempomatem przy prędkości 120-140km/h (droga ekspresowa/autostrada) sięga 9l/100km. Gdzie zatem ten zysk i cała ekologiczna otoczka??? Może to wynikać z faktu, że napęd hybrydowy (dodatkowy silnik elektryczny + baterie) swoje waży i kiedy w trasie głównie działa silnik benzynowy, to cały czas musi również pracować na wożenie niewykorzystywanej (albo wykorzystywanej minimalnie) hybrydy. Wnętrze wykonane z mocnym cięciem kosztów: słabe jakościowo przełączniki. Jedyna zaleta wnętrza to całkiem spory ekran i spora ilość schowków. Deska rozdzielcza jest średnia i mało czytelna - jak ktoś np. okularów do czytania to na bank nie odczyta wyświetlanych mała czcionką komunikatów. Ja przestawiłem zegary w tryb cyfrowy, bo wyświetlany na ekranie analogowy prędkościomierz jest mało czytelny. System rozpoznawania znaków działa beznadziejnie: odczytuje znaki z bocznych uliczek, a nie widzi znaków dla Twojego pasa ruchu. Dobrym przykładem jest jazda drogą ekspresowa lub autostradą, gdzie poprawnie zostanie odczytane ograniczenie prędkości dla zjazdów (kiedy dalej jedziemy trasą, a zjazdy są oddalone o kilkanaście metrów po prawej) a auto nie widzi kompletnie znaków stojących na naszym poboczu. Cięcie kosztów widać na każdym kroku: jaki sens mają dwa komplety kluczyków i jeden pilot do immobilizera? Za drugiego pilota w aucie za ponad 150tys. trzeba dopłacić. To jakiś ponury żart. Fatalna skrzynia biegów - bezstopniowa dzięki czemu zmiana biegów jest bardzo płynna, ale każde najmniejsze naciśnięcie pedału przyspieszenia powoduje wejście silnika niemal na maksymalne obroty o po chwili jakąkolwiek reakcję. Chcesz delikatnie przyśpieszyć a efekt jest taki że najpierw masz niemal wycie silnika a potem auto zaczyna przyspieszać. Bardzo to osłabia komfort jazdy. Ciekawe jest to że przełączenie w tryb sekwencyjny np. na trasie pokazuje że auto nie korzysta z 6 biegu, tylko przy prędkości 120km/h jedzie na "piątce". Zresztą wymuszenie zmiany biegu niczego specjalnie nie daje - no chyba że zejdziemy do pierwszego lub drugiego biegu. Wyższe biegi w sekwencji są chyba tylko "dla picu", bo nie czuje się żadnej różnicy. Obroty trzeba brać "na słuch", bo przecież hybryda nie ma obrotomierza.
Podsumowanie: gdyby nie opłaty i koszty eksploatacji to bym nie wiedział że mam samochód
Podsumowanie: Kupując auto dzisiaj dokonałbym tego samego wyboru.
Podsumowanie: Polecam, dobra japońska maszyna na codzień.
Podsumowanie: To nie ta toyota też puszcza bubel za 167 tyś
Podsumowanie: To moja trzecia Toyota, poprzednio były (w kolejności) Carina i Corolla. Ma już prawie 20 lat i czekam aż się rozleci, bo chciałbym coś nowszego, a ona ciągle żwawa.
Podsumowanie: Doskonały stosunek ceny do jakości i ekonomi użytkowania.
Znajdujesz się w dziale Toyota opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Toyota, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 31 modeli samochodów marki Toyota.
Średnia cena na podstawie 61 ofert:
56 961 złZakres cen: 31 900 – 80 000 zł
Średnia cena na podstawie 73 ofert:
40 492 złZakres cen: 29 900 – 56 100 zł
Średnia cena na podstawie 46 ofert:
34 711 złZakres cen: 20 900 – 62 000 zł
Toyota Corolla 1.5 VVT-i 125 KM vs Skoda Octavia 1.0 TSI e-Tec 110 KM. Porównanie kompaktowych limuzyn
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Toyota Aygo 1.0 VVT-i 72 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Toyota Yaris Cross 1.5 125 KM vs Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 KM. Porównanie dwóch rynkowych nowości
Toyota Corolla 5d 1.8 Hybrid 122 KM vs Volkswagen Golf 5d 1.0 eTSI 110 KM. Porównanie kompaktów do 100 tys. złotych