Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: trzeba wiedzieć co się kupuje i po co, auto dające niesamowitą frajdę z jazdy nie tylko w terenie ale i po mieście czy w trasach (ale w dwie osoby i kiedy nie trzeba się śpieszyć), prawdziwy samochód, którym trzeba nauczyć się jeździć, zadbany (ochrona przed korozją) bardzo trzyma cenę (jest sporo ofert kupna czy zamiany), w praktyce jego wartość nawet może wzrosnąć, wielka łatwość przeróbek typu: podniesienie zawieszenia, montaż wyciągarek i całego osprzętu do zabawy off road, auto wzbudzające pozytywne emocje u każdego kto ma pojęcie o motoryzacji, idealny jako drugi samochód do miasta, pracy, rekreacji
Podsumowanie: nieźle oprócz tego problemu
Podsumowanie: Warty każdej wydanej złotówki. Nietuzinkowy samochód o bardzo szerokim zastosowaniu. Jeżeli szukasz prawdziwej terenówki za normalne pieniądze to nie znajdziesz nic lepszego.
Podsumowanie: ogolnie samochod b dobry
Podsumowanie: Jeśli wiesz, po co kupujesz ten samochód - będziesz zachwycony. Jeśli będzie to Twoje jedyne auto, po którym spodziewasz się uniwersalnych właściwości, Twoje rozgoryczenie będzie bezgraniczne. Ja go kupiłem jako zapasowy, czwarty samochód w rodzinie, sądząc, że będzie używany raz na miesiąc, a okazało się, że w wolnych chwilach jest to najczęściej używany przeze mnie samochód (a mam m.in. jeszcze jedną, dużo większą terenówkę).
Podsumowanie: Serwis do dupy nie polecam . Za wymiane oleju i dwóch filtrów papierowych (przegląd) grubo ponad tysiąc zł . ŹDZIERCY ! Grzecznie w serwisie z klientem się rozmawia a wyraznie czuć że człowieka mają w dupie !
Podsumowanie: właściwie to ni opinia a zapytanie: co ile km należy zmieniać pasek rozrządu w jimny??? z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam.
Podsumowanie: Prawdziwa ternenówka... mam jimnego 1.3 82KM od 2 lat. Na liczniku ma 35 tys. z tego ponad polowe spedzil w lesie. Jest to autko godne polecenia leśnikom (gdyż sam nim jestem) rybakom i mysliwym (o ile nie bedzie dla nich za mały).Dzieki małym gabaryto świetnie sprawuje sie w lesie,(nawróci sie na kazdej drodze) jak i w... mieście ;). Zimą na dobrych oponach jest w stanie przejechać każdą zaspe. Nie straszne mu zadne błoto ani strome wzniesienia. Po 20 tys. musiałem wymienic cisnieniowe sprzęgiełka piast (efekt szarżowania zimą, ale warto było;D) a poza tym to bezawaryjny. Latem pali mi 7-9 litrów(cykl miesznay troche 4x4 a troche 2x4),a zimą zamknął się w 13 na sto i to uwazam za fenomenalny winik, gdyż maluch palił tyle samo.nie boi sie kolein, ale nie należy przesadzać. Na misce olejowej mobłaby być jakas blaszana osłona... gdy jedzie sie we 2 osoby jimny po złożeniu siedzeń przeistacza sie w małą ciężarówkę.bez roblemów można ruszać z 2 biegu.. a co ciekawe na trasie wycisnąłem z niego 170km/h i nie polecam go na dłuższe dystane.Jest bardzo sztywny...ale rama robi swoje... ogólnie jestem z autka zadowolony i gorąco polecam do zakupu;) jesli komus nie przeszkadza mała ilosc miejsca we wnętrzu to jest on idealny. I jest to prawdziwa terenówka,a nie suv który z problemami przejedzie przez jakis głębszy piach... Jesli bedzie miał dobre kapcie przejedzie wszędzie.Tylko trzeba będzie polubić rysy. Pozdrawiam.
Podsumowanie: jest to jedno z ostatnich aut terenowych. Moj egzemplarz przez dwa lata przejechal 60 tys.km. Zuzycie paliwa w miescie: 8,3 teren: do 16, trasa 6,5-7 l. Awaryjnosc: Lozyska kol przednich, zawory pneumatyczne przedniego napedu padly po 50 tys km, klocki wytrzymaly tyle samo.poduszka pod skrzynia biegow zyla 60 tys. Obrywaja sie przy wahaczach przewody podcisnienia od sterowania napedem przednim. Uklad kierowniczy wrazliwy na bloto lub snieg osadzajacy sie na felgach, przy predkosci 70 km/h wpada w drgania. Kiepski nadmuch na przednia szybe: przy komplecie pasazerow paruje!Przedni zderzak - terenowe nieporozumienie, dolna czesc lamie sie z latwoscia.Dzielnosc terenowa spora. Nie jest to zabawka jak niektorzy medrkowie sadza. maly nacisk jednostkowy na grunt i stosunek mocy do masy sprawia ze zostawia, tak jak samuraj i niva, reszte konkurencji daleko z tylu.dodam ze Jimmy byl zrobiony w Hiszpanii co tlumaczy te drobne usterki.Auto 1/4przebiegu spedzilo wterenie
Podsumowanie: b.dobry samochód jeśli służy do tego do czego go wymślono.Gdyby jeszcze silnik 1,6 i 100 KM
Znajdujesz się w dziale Suzuki Jimny opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Suzuki Jimny, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Suzuki Jimny.