Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jeżeli kotś chce mieć komfortowy, dynamiczny samochód na każdą drogę i ceni sobie wyjątkowe bezpieczeństwo ( pasywne i aktywne ), a jednocześnie nie zależy mu na tym, aby sąsiad zazdrościł : znakomity wybór
Podsumowanie: Właśnie sprzedaję subaru legacy 2.0 kombi AWD z reduktorem zielony. Jeżdziłem nim przez rok. Ogólnie auto w porządku. Byłem ogólnie trzecim właścicielem.Autko pakowne i wygodne. Ładne z zewnątrz i w środku.Pewnie się prowadzi. Komfort dobry (w porównaniu do XM-a którego miałem wcześniej)W spalaniu 11 litrów/100km gazu (sekwencja).W zimie rewelka mam sporą górkę pod domem i nie musiałem odśnieżać ;-) Potrzebowałem coś większego - wziąłem Town&Country 4x4 zobaczymy zwłaszcza spalanie (3.8 jeszcze ? bez gazu) [email protected]
Podsumowanie: Mam Legacy Outbacka 2.5 165km AT, przerósł moje oczekiwania w momencie gdy zapodziałem prawo jazdy i moja żoana w deszczu z włączoną kontrolą trackcji wywiozła mnie w góry po krętych drózkach. Fura idzie jak po szynach jest idealnie sztywna. Mam sekwencyjny wtrysk gazu, jak jeździ zona to pali 11 jak ja to 14l/100km. Klimatronik bardzo wydajny, Silnik 110tys km 300ml oleju dolewki po 13 tys km czyli norma. Totalne zauroczenie marką Subaru!
Podsumowanie: mam Legacy 96' 260tyś.km automat, pełna elektryka i full wypas i wszystko działa! O trwałości Subaru może świadczyć to że przy okresowej wymianie olei, filterków, pasków i innych materiałów zużywalnych mechanicy zauważyli pękniętą gumę na przegubie i według ich oceny była to orginalna guma z przed 10 lat! Gdy samochód był pdniesiony, obejżałem sobie tłumiki a tam data produkcji 11.1995!(i są w pełni sprawne).Ten kto się oriętuje trochę w tych sprawach to może ocenić jakość wykonania podzespołów, bądź co bądź, które w innych markach samochodów nie dożywają połowy tego czasu/km. Nigdy nie wystąpiły poważne usterki. Dałem najwyższe oceny bo do tej pory nie jeździłem lepszym samochodem, ale jeszcze wszystko przedemną.
Podsumowanie: Mam Legacy 2,2 kombi z gazem. Jeżdżę nim 2 lata.To mój pierwszy japończyk.Na dzień dzisiejszy autko nie zawiodło mnie ani razu.Wymieniłem tylko przednie amortyzatory(parę lat już ma).Nie kupię auta innej marki niż Subaru.Polecam wszystkim!!!
Podsumowanie: Niezawodny samochód - aktualnie mam przejechane 330.000 km i żadnej usterki unieruchamiającej samochód. Jedynie zbyt mało precyzyjna skrzynia biegów. Generalnie polecam to auto.
Podsumowanie: Subaru stosuje dosc juz przestarzale AT transnisje,ale sa niezawodne-a w jezdzie miejskiej najbardziej wygodne! jednak nowe modele ( takze subaru)MAJA JUZ "synchotronic"AT gdzie mozna uzywac ich jako AT lub M.Te silniki sa niezwykle elastyczne- wiec M-pozwala na b ekonomiczna jazde nawet w miescie na wysokich b. bez koniecznosci czestej zmiany. Bur
Podsumowanie: Kupiłem 1,5 m-ca temu.Stan licznika 180 tkm,raczej zaniedbany(właśnie dopieszczam go),ale zaskakuje pozytywnie. Zawieszenie OK!,motor (nie zagazowany!!!)SUPER!-pracuje cicho jak pszczółka.Natomiast jazda (automatem!)jest b. zaskakująca .Pięknie przyspiesza(pow 3 tys.obr),naprawdę jest szybki!No i "z ciężką nogą"na 500 km trasie spalił 45 litrów. I mam dziwną refleksję(jestem kierowcą zawodowym,z długim stażem)-to auto MA DUSZĘ! Może dlatego,że jest to "dziadek" z rocznika 92! Aha, sam watpiłem,że "pod takie górki",oczywiscie zasnieżone(25-26.marca)można podjechać!!!! Na 4 kołach.
Podsumowanie: Impreza 2.0 w automacie to profanacja tego wozu. Takie samochodziki tylko z manualną skrzynią biegów.
Podsumowanie: nikt juz dzis nie watpi,iz to najlepsza marka na swiecie- w swej kategorii. Unikat jedyny wsrod popularych seryjnie budowanych- bo silnik :"boxer"- wziety w 71 r z citroene i przerobiony po japonsku- (subaru to firma lotnicza) najlepsze technologie i niezawodnosc)!A taki silnik gwarantuje - nie tylko dlugowiecznosc ( miliony km) ale i najnizej polozony srodek ciezkosci- co dodatkowo powoduje sie najlepsze trzymanie sie drogi! Firma ta w 85 r zakupila patent Mitsubishi na AWD-syetem proporcjonalego napedu obu osi za wiele setekek milionow $!Jego unikalnosc polega na stosowaniu systemu hydraulicznego - bez interwencji elektroniki,czy mechaniki! Pzezkaz momentu obr z glownego dyferencjalu- skrzyni przekladniowej nastepuje samoczynnie-na oba dyferencjaly w zaleznosci od oporu kol! jest wiec proporcjonaly i adequatny do potrzeb! ----------------------------------------- w w Impreza i podstawowych modelach legacy- nie ma blokady dyferencjalow ia plynnosc przykladania momentu obr do poszczegolnych osi- waha sie miedzy 80% a 20%- zamiennie! Przy hamowaniu,przy przyspieszaniu itp.Drozsze modele Mitsubishi i pochodnych- oraz Outback subaru maja te proporcje inne oraz blokady dyferencjalow - gdy zachodzi potrzeba -Oraz hamulce automatyczne na te kola,ktore w danym momencie nie cigna~! -------------------------------------------- Mialem wiele samochodow 4x4 i AWD.Dotad posiadam i TYLKO TAKIE = bede kazdemu doradzal! Subaru Impreza Outback- sport z 96 r i Legacy 1999- na ktory ten zamienielismy bo byl za ciasny dla dorastajacych dzieci! Imp. z silnikiem 2,2l 140KM i Legacy z 2,5l =165KM( bez turbo)!Niestey ze wzgledu na uklady malzenskie- rozwod/ musialem i ten najlepszy na swiecie - w tej klasie samochod spzredac po 3 latach!Wszystkie subaru w USA maja standardowo - pelne wyposazenie - wspomagan AC/ ELEKTR OTWIERANIEitp.Wspaniale zawieszenie- mimo,ze w impreza ubozszy przod- ale tyl na podwojnych whaczach ze stabilizatorami przechylu!Gwarantuje nax komfortu a szczegolnie bezpiecznej jazdy po lukach! System AWD nie dosc,iz w warunkach slizgawicy jest nieporownywalny do innych sterowanych elektronicznie- niezawodny- dodatkowo eliminuje nad i podsterowownosc kazdego napedu!Takze na suchej nawierzchni! ------------------------------------------ Model do 2000r mialy wade ABSu- ktora ponoc juz wyeliminowano!Na lodzie pokrytym sniegiem cienka warstwa -elekroniczne czujniki waryjowaly i sam nie hamowal! Trzeba wtedy bylo silnie nacisnac pedal! Silniki subaru sa niebywale elastyczne jakich juz na swiecie nie ma( oprocz porche boxer)- wiec mozna wysokim biegiem jechac wolno!jest wiec ekonomiczny - dynamiczny i bezpieczny!Niestety ma b, wysoki stopien sprezania bliski 11:1- wiec wymaga najwyzej OKT ( 98+)benzyny a o oszustwo na stacjach nie trudno! Trzeba wiec wozic ze soba OKTAN BOOSTER i dolac do baku gdy nas oszukaja!Inaczej niszczy sie stukami detonacyjnymi silnik!Jescze gorzej jest gdy mamy ten sam z turbodoladowaniem! wiecej danych,uwag exploatycyjnych? prosze napisac do mnie!([email protected]) I jeszcze uwaga! jako,iz jest to wysokiej klasy i precyzji silnik- wyczynowy- wiec wymaga zmian najlepszych olejow conajmniej co 5 tys km!( ale wtedy nie trzeba stosowac drogiego syntetyku)! wystarczy zwykly 10-50 SAE -latem i 5-30 zima/Castrol,czy Mobil)!Lub lepsze kendal ect! Obsluga sevice silnika jest trudna,gdyz z uwago na konfiguracje silnika- trudny jest dostep nawet do swiec! Burus
Znajdujesz się w dziale Subaru Legacy / Legacy Outback opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Subaru Legacy / Legacy Outback, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 5 generacji samochodów Subaru Legacy / Legacy Outback.