Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39256 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Autko od nowości u mnie (132000 km) przy 30000 tys wymiana sprzęgła na gwarancji, przy 90000 zaczęła przeciekać nagrzewnica co w późniejszym etapie doprowadziło do ubytku płynu i uszkodzenia uszczelki pod głowicą. po drodze szereg małych usterek typu zginęło podgrzewanie jednego z lusterek, zacina się jeden z siłowników centralnego zamka, przełamał się kabel od centralnego zamka klapy bagażnika
Podsumowanie: dobry samochód , troche słabyy silnik
Podsumowanie: Wspaniały samochód. Polecam !
Podsumowanie: przejechałam moją taluchą już 64500 i na przeglądzie wyszedł brak hamulca w prawym kole perspektywa jazdy po górach bez hamulca pognała mnie do mechanika- wymieniłam szczęki, cylinderek zamienniki za grosze w w sklepie z częściami do renault bo w ASO już nic nie naprawie ani nie kupie-drogie buble gdyż oryginalne szczęki za 280zeta (zamiennik-79)wytrzymały zaledwie 18 tyś km.Jeżdże długo na innych zamiennikach i są bardzo trwałe.mam sprawdzony sklep z częściami.ostatnio pokonałam taluchą ok 800 km po serpentynach górskich i tak jak ona ciągnie i pięknie zbiera zakręty to nie jeden 4x4 by się zdziwił.
Podsumowanie: Posiadam ja od nowosci 2007rok. obecnie przebieg 20tys jest to tanie autko nie ma sie co za duzo spodziewac po kilku miesiacach jazdy wymiana uszczeki pod pompa paliwa regulacja drzwi bezskuteczna slychac szum powietrza powyzej 100 silnik 75koni cichy do 3.5tys obrotow potem gorzej Spalanie jak na 1.2 16V rozsadne sredio 7L na 100Km PRZEGLAD gwarancyjny 510zl po roku
Podsumowanie: Mam Thalie 1.4 8V Alizee i jak dotąd przejechałem 65 tys. i nic jeszcze (odpukać) nie wymieniałem. Autko jak za tą cenę świetne. Wstawiłem gaz sekwencję przy 300 (!) km i do tej pory chodzi bezawaryjnie. Wymieniam tylko filtry. Komfort jazdy super.
Podsumowanie: 1,5 dCi, Thalia, nowe auto, wersja Alize, 65KM. Uwagi o aucie, któe wyjeżdża z serwisu. Może to kogoś zainteresuje, bo mało jest opinii o aucie, które dopiero co wyjechało z salonu. Można wtedy parę rzeczy zauważyć, do których potem człowiek się przyzwyczaja i nie zauważa. A, jak sądzę, przy jazdach próbnych też nie na wszystko się zwraca uwagę. Na liczniku ma w tej chwili 524km, dwa tygodnie temu wyszło z salonu. Jeżdżę nim pół na pół - po mieście i poza. Mankamenty: - ogrzewanie potrzebuje ponad 5 minut, żeby faktycznie odczuć ciepło - osiągi są takie, jak mówi producent, czyli szybciej niż 160km/h nie da się jechać, chyba że z górki... Plusy: - auto przestronne, a jednak na tyle małe, że niedużo potrzebuje miejsca na zaparkowanie - pomimo że diesel, to praktycznie od razu odpala nawet po zimnej nocy, tak że jeśli ktoś potrzebuje wsiąść i od razu jechać (np. auto głównie do miasta), to to jest auto dla niego - wygodne siedzenia itp. sprawy (jeździłem już ok. 10 różnymi samochodami (trasy przynajmniej 200km każdym), i coś tu mogę powiedzieć) - całkiem sobie bagażnik - 4 osoby jadą wygodnie - przyspieszenie jest zaskakujące dobre; dynamiczna jazda jest jak najbardziej możliwa Daję tu oceny 5, ale oczywiście o niezawodności czy zawieszeniu na razie nie mogę dużo powiedzieć, bo pod maskę zaglądałem dotychczas tylko w salonie.
Podsumowanie: Rocznik 2001 1,4 16V. Z początku bez usterek. Sporadycznie żarówki drogowe. Czasem piszczące hamulce zimą. Usterki: błędne informacje o awari poduszek powietrznych (usuniete na gwarancji), zerwana wiązka do zamka w klapie (przewód na wierzchu) ale naprawiłem sam, odklejenie się okładziny szczęki hamulcowej w tyle (po 35000), nadpęknięty spaw zawiasu przy drzwiach kierowcy, pęknięty swożeń zawiasu drzwi kierowcy (koszt niski ok 20zł), przy wymianie rozrządu konieczna wymiana pompy wodnej jakieś 200zł. Silnik i dynamika rewelacja (malo pali nawet 5,4l/100km). Mając 2 dzieci chwale sobie plastik w srodku :). Za te pieniądze może być.
Podsumowanie: Mam Thalię od niedawna. Nie mogę narzekać na komfort jazdy. Posiadam wersję 1,4 16V 100KM All Inclusive. Klima działa rewelacyjnie. Zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Spalanie mogłoby być trochę niższe. Kalkuluje sie ono mniej więcej tak: miasto bite 9 litrów, trasa przy jeździe do 90 km/h - 6,8 l, powyżej 120 km/h nie zejdzie poniżej 8 l. Przy tym motorze idiotycznym staje się umieszczenie bagnetu poziomu oleju w silniku, prawie niedostępny nawet w krótkim rękawie koszuli. Dla mnie ważnym elementem przy zakupie był bagażnik, który już nie raz mi się sprawdził. Wycieraczki mogły by mieć większą regulację lub chociaż możliwość "machnięcia" na żądanie bez przełączania ich w pozycję pracy okresowej. Przyspieszenie i warunki jezdne nienaganne, dla mnie nawet bardzo dobre.Sterowanie radia z kierownicy - bomba! I mam wrażenie, że radio zgłasza się wraz ze wzrostem prędkości... W kabinie cicho nawet przy 130 km/h. Zauważyłem, że ciepło z tłumika końcowego przenika przez podłogę bagażnika do jego wnętrza, więc należy zwrócić uwagę, co się wkłada do niego po lewej stronie (jakieś jedzenie, warzywa i inne zdecydowanie na prawo !). Generalnie jak narazie autko OK.
Podsumowanie: Abar! Jeździłem kiedyś stareńką Renault 9, teraz mam Thalię. Jestewm b. zadowolony z techniki w wykonaniu Francuzów.
Znajdujesz się w dziale Renault Thalia opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Thalia, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Renault Thalia.