Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Autko OK.
Podsumowanie: Rocznik 2004. Uzytkuje od 8 lat. Zrobilem 170 tys.km. obecnie stan licznika to 270 tys km. Silnik i zawieszenie bez zastrzezen. Oni razu nie stanela w drodze, zero lawet czy holowania. Jedyna narawa zwiazana z silnikiem to kolo zmiennych faz rozrzadu. Gorzej jest z elektronika tu rzeczywiscie co jakis czas cos pada ale nie sa to rzeczy uniemozliwiajace jazde. Ogolnie bardzo dobre auto jak za taka cene.
Podsumowanie: Jak dla mnie wybór takiego auta jak renault megane jest wyborem obojętnym ale mimo wad i zalet można to auto polubić mimo że jest francuzem ale NAPEWNO nie dasz rady sprzedać tego auta w takiej cenie jakiej go kupiłeś bo cena spada co rok o 1tys. złotych dla mnie to auto można kupić ale nie zmuszam
Podsumowanie: Polecam
Podsumowanie: Kupiłem używaną z Niemiec z przebiegiem 96 tys. udokumentowanym. Jeżdżę prawie półtora roku. Póki co odpukać jeszcze mnie nie wykiwała. Drobne usterki się zdarzają ale co najważniejsze - wsiadam rano odplalam i jadę i to w każdym samochodzie niezależnie od ceny jest najważniejsze. Części tanie, silnik prosty. W środku dość sporo się tłucze na wybojach (plastiki z wnętrza), ale czego oczekiwać po 12 letnim aucie. Ogólnie polecam.
Podsumowanie: Polecam ten samochód, spokojnie można zabrać rodzinę na wczasy jak również czasem przewieźć materiały na budowę . Silnik bardzo zadowalający.
Podsumowanie: Polecam, duży komfort za rozsądne pieniądze
Podsumowanie: Wcześniej jeździłem Megane I z 98r. Megane II zrobiłem ponad 70 tyś km, zarówno wkoło komina jak i na dalszych trasach. Między bajki można włożyć opinie o awaryjności tego samochodu - jedyne wydatki, jakie poniosłem to koszty związane z eksploatacją - układ hamulcowy, zawieszenie, filtry, rozrząd i tyle. Odnośnie rozrządu - polecam wymieniać rozrząd z pompą cieczy chłodzącej oraz kołem zmiennych faz i generalnie skrócić interwały serwisowe. Jedyną awarią były czujniki: położenia wału i wałka rozrządu. Koszt zakupu nowych to 100-150zł, a wymianę można wykonać we własnym zakresie nawet będąc technicznie upośledzony. W warsztacie wymienią je za 50zł bo to dosłownie 20min roboty bez konieczności demontażu czegokolwiek. W tej chwili samochód ma 205tyś i nadal służy jako "samochód zastępczy dostawczy" czyli holowanie łodzi, wypady na rybki, grzybki. Nie ma na nim śladu rdzy, nie konsumuje nadmiernie oleju. Kupiłem Megane III i też sobie chwalę.
Podsumowanie: Samochód jest obecnie 16 letni - zero jakichkolwiek śladów rdzy. Nie twierdzę że osoby mające problemy z tym modelem- konfabulują ale to są tylko samochody, ludzie mają kosmiczne problemy z autami za 100 czy 200 tys złotych co nie znaczy że są one konstrukcyjnie awaryjne. Trudno oczekiwać od osoby która kupi np. wypasione Audi i ma z nim problemy ,że będzie się tym chwalić wszem i wobec. Ładuje kasę i udaje że jest OK
Podsumowanie: Niedopracowane, zawiódł silnik. Beznadziejny UX wyświetlacza.
Znajdujesz się w dziale Renault Megane opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Megane, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 4 generacji samochodów Renault Megane.
Średnia cena na podstawie 313 ofert:
66 412 złZakres cen: 41 900 – 142 900 zł
Średnia cena na podstawie 289 ofert:
27 542 złZakres cen: 17 500 – 64 500 zł
Średnia cena na podstawie 84 ofert:
10 192 złZakres cen: 4 900 – 29 999 zł
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta
Renault Megane 1.6 E-TECH 160 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny
Renault Megane R.S. 2018. Wrażenia z jazdy, wersje i cennik (video)