Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39255 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Auto w ciągłej eksploatacji mam od 2003 roku. Nie boję się nim jechać na koniec Polski. Eksploatowane cały czas na gazie. Niestety zaczyna rdzewieć - muszę coś z tym zrobić.
Podsumowanie: Mam od 6 lat R5 z '90 r. 1,4 benzyna+gaz. Nie dam złego słowa o autku powiedzieć. Wiadomo konstrukcja swoje lata ma i komfort jazdy jest taki sobie, ale jeszcze na trasie ni razu nie zawiodła i wszędzie mnie i rodzinę dowiozła. Silnik nie do zdarcia-grama oleju nie bierze. Na gazie 7 lat po 5 latach wymiana reduktora i znowu bzyka. Korozja owszem jest, ale pod kontrolą. Prosta konstrukcja, wiele napraw robię samodzielnie. Generalnie mogę stwierdzić, że jak na 17-letnie autko, r5 spisuje się doskonale i mam nadzieję, że jeszcze pojeździ.
Podsumowanie: R5 kupiłem od mojego dziadka. Problemów większych z nią nie mam. Co mi się zepsuło: wymieniłem 2 razy łożyska w kołach, przednie amortyzatory oraz sprężyny, do wymiany mam lewą osłonę progu, bo rdza mi małą dziurę zrobiła, biegi dość ciężko mi się wbijają, mam spore luzy na drążku przy wbitym biegu, wsteczny wbija się ze zgrzytem (czasami). W zasadzie większych problemów nie mam. Silnik 1,4 + gaz. Zawsze odpala, nawet w zimie pali od strzału. Jestem zadowolony z mojej R5. Niestety moja R5 dość wysoko "stoi", co wpływa pozytywnie na komfort jazdy, lecz pogarsza sterowność, auto pochyla się na zakrętach.
Podsumowanie: Autko warte posiadania sam mialem 2 piateczki 1.1 oraz 1.7 to auto wciaga jak narkotyk jedyny mankament tego jest to male autko no i raczej rocznikowo nie jest mlode wiec zdarzaja sie naprawy rzeczy explatacyjnych po tylu latach jak tuleje, gumy itp. po tylu latach to sie zurzywa :) a poprzedni wlasciciel nie koniecznie to wymienil wiec przy kupnie trzeba byc przygotowanym na takie w sumie drobne naprawy
Podsumowanie: R5 z 1990 1,4. Samochód jak na kontrukcję z tych lat jest b. dobry. Silnik bardzo oszczędny i trwały. Moje autko ma przebieg 245 tyś. Jeżdże na półsyntetyku i nie bierze oleju wcale. Jedyny problem to łożyska, które raz na rok z reguły są do wymiany (po zimie)lecz z wymiana jest to nie duży koszt. W zimie na kolcach wjedzie wszędzie. Denerwujący jest brak wskażnika temp. Hamulec ręczny jak ktoś pisał jest super mocny zero problemów z przeglądem). Zawieszenie trwałe, choć w koleinach czasem zachuśta. Nadwozie trwałe i prawie nie koroduje. Eksploatuję je dwa lata i w zasadszie oprócz wymiany ukł. wydechowego nie miałem poważniejszych usterek, no może złamany kluczyk w zamku. Nigdzie niestety nie można kupić okrągłej pokrywki na wlew paliwa.
Podsumowanie: MAM RENAULT 5 NRJ SERIĘ LIMITOWANĄ I JESTEM BARDZO ZADOWOLONY
Podsumowanie: mam renie 5 o poj. 1.0 fajne autko.dobre do jazdy po mieście.zwłaszcza w dużym takim jak warszawa.jak
Podsumowanie: witam Mam obecnie renie 5 campus 92r zarejestrowana na pojemność 1.1 włozyłem sobie do niej silniczek 1.4 RS z 2 gardzielowym gaznikiem wegera oraz osobnymi dolotami paliwa z gaznika do kazdego cylindra. moje autko wazy tylko 740 kg ale mozecie mi wiezyć albo nie ale jezdzi 180/km/h pali mi to tylko 7l bezyny a co najśmiejsze gazy o 0.5 l mniej. jak ktos jest zainteresowany kupnem tego autka to zapraszam. ja zrobiłem tym samochodem 100 tys km i nic nie musiałem przynim robić dopiero przymrozki -25*C zmusiły mnie do wymiany elementów a takto jest ok polecam wszystkim te auta.!!!
Podsumowanie: Mam Renault 5 1.4i 89 złuzy mi jako auto terenowe jestem zadowolony,bo do tego sie nadaje.mam go z importu.
Podsumowanie: Świetne autko. Bardzo pojemne, zgrabne i zwinne :) Polecam
Znajdujesz się w dziale Renault 5 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault 5, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Renault 5.
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta