Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: duże, wygodne,super osiągi, poprostu komfortowe!!!!!!!!!!
Podsumowanie: mam już drugą 21 i po czterech latach jazdy tym modelem nie myślę o innej marce. pierwsza 21 z 1988 miała ponad 220000 przebiegu i prektycznie nic przy niej nie robiłem z wyjątkiem gum na drążku stabilizacyjnym. druga z 1990 ma 180000 przebiegu i jadąc w trasę 2500 km nie musiałem do niej zaglądać obie 1,7 litra
Podsumowanie: A ja posiadam Reuffke 21 2,0 GTS i nie mogę sie odczepić jeżdżę już nią cztery lata i zamierzam jeździć dalej, po prostu trzeba się tym przejechać ja już zachorowałem i nie zamierzam sie wyleczyć. Czasami coś postuka, poskrzypi ale dodaje mi skrzydeł że coś trzeba będzie troche posiedzieć i pomajsterkować. Co do awarii padła mi trzy razy półośka ale to moje niedopatrzenie, pompa hamulcowa serwo, kilka drobnych czujników ale to nic strasznego części nie są astronomiczne ja znalazłem wyjście kupilem drugą R21 na części okazjonalnie sposób rewelacja. Polecam www.renault.triger.com.pl
Podsumowanie: R21 Nevada 2.1D 88 - kuplem za 3,700 i jestem zadowolony, porownaj to do golfa I czy kadeta. Nie ma porownania. Duze, wygodne i bardzo ekonomiczne auto, na serio 5-6l ropy na sto to dobry wynik a calkiem dobrze jedzie. Czego mozna chciec wiecej...
Podsumowanie: Mam 21 rok 93 diesel poj 2.1 jestem bardzo zadowolony.
Podsumowanie: jestem włascicielem specialnej wersji R 21 Nevada,ze specjalnym silnikiem 2.2 DIESEL.Stwierdziłem jedno auto ma 8 lat i stan techniczny jest niezawodny.wtym przypadku Renault bije niemieckie auta na głowe.DLATEGO OBSERWÓJE ZE CORAZ WIĘCEJ LUDZI PRZESIADA SIĘ NA TĄ MARKE AUT.
Podsumowanie: MAM NEVADE 2.2 BENZYNA + GAZ JEZDZE NIM PRAWIE DWA LATA.ZROBILEM 130 TYS.KM Z TYM SILNIKIEM JEST TO FURA NIE DO ZAJECHANIA.NA LICZNIKU 230TYS.NIE BIERZE OLEJU.WYKORZYSTYWANA PRZEZ ROK POD HAKIEM +PIEC OSOB I NIE MA WIEKSZYCH PROBLEMOW A Z SILNIKIEM RZADNYCH TYLKO WYMIANY OLEJU.POLECAM TEN SAMOCHOD BO JEST NIEDOCENIONY
Podsumowanie: Świetny
Podsumowanie: R21 Beverly 1,7 GTS (F3N) LPG rocznik 1992 (rej. 93) auto posiadam od 6 miesiecy, po przywiezieniu wymienilem sonde Lambda i tlumiki ... i to wszystko, co trzeba bylo zrobic ... karoseria w idealnym stanie, silnik bez zarzutu, wspaniala dynamika jazdy, jak na silnik 1,7 - wtrysk i 90KM robi swoje ... Vmax=180km/h bardzo wygodne auto w srodku - duzo miejsca nawet przy pelnym zaladowaniu; wygoda podczas jazdy nie ma porownania z jakimkolwiek VW, czy podobnym autem ... polecam instalacje LPG do tego auta - bardzo niski spadek mocy, za to bardzo wysoka oszczednosc :> dla milosnikow renault: www.renault.triger.com.pl
Podsumowanie: Mam R21 2.2i od 5 lat, auto bardzo dobre i mimo ze jest z roku `87 wcale nie ulega korozji. Silnik 2.2 jest bardzo dynamiczny ( 0-100 w 9,7 s, V-max ok. 200 ). Zawiesznie mimo ze w miare konfortowe dobrze zachowuje sie na zakretach ( to pewnie tez zasluga opon R15 195/50 ). skórzana tapicerka jest bardzo wygodna i estetyczna. Wbrew pozora silik 2.2 nie jest bardzo paliwozerny - po miescie da sie uzyskac 9 l ( normalnie - 10 ) a na trasie - 7 - 7,5 litra. GORACO POLECAM ale tylko wersje 2.0, 2.2 i 2.0 Turbo bo tylko te nie rdzewialy i sa lepiej wykonane od biednej 1.7
Znajdujesz się w dziale Renault 21 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault 21, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Renault 21.
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta
Renault Arkana 1.6 E-Tech 145 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, dane techniczne i ceny