Peugeot Boxer II (2006 - teraz) - opinia użytkownika Mario
2019-01-21, Mario
Marka: | Peugeot |
---|---|
Model: | Boxer |
Generacja: | II (2006 - teraz) |
Rok produkcji: | 2018 |
Przebieg: | 24 tys. km |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | 330 L1H1 |
Podsumowanie:
Delikatny kolejny lifting. Cała konstrukcja jest już zdecydowanie przestarzała i na pewno zdają sobie sprawę a i jest plus tego, jest dobrze znana i w miarę tania w utrzymania. Bardzo głośno w kabinie, pojazd rozkręca się, co chwilę dokręcamy coś. Czasami podczas ruszania samochód ma 2 sekundową zadyszkę ???
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Biegi haczą, bardzo ciężko załączyć bieg wsteczny. Szarpie na jedynce a w mrozy nie powraca pedał sprzęgła. Odpowiedz serwisy : tak ma być. Nie , tak nie ma być, w Ducato to nie występowało.
-
Zawieszenie:
Za miękkie tylne resory, od razu urwane tylne chlapacze.
-
Wnętrze:
Wnętrze na rok 2019 jest już bardzo stare i nie ergonomiczne, konkurencja zdecydowanie poszła do przodu.
-
Komfort jazdy:
Bardzo głośno w kabinie, słychać warkot i wycie silnika po ujęciu pedału gazu. Tak ma być, cały czas ponad 84db.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 10.4l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10.6l/100km |
Zalety i Wady
- cena
- przestrzeń ładunkowa
- widoczność
- lekka praca kierownicy
- woda z podszybia już nie leje się na wtryski
- nieco lepiej świeca światła mijania
- samochód rozkręca się
- przybywa oleju silnikowego
- ciągle problem z elektryka; klimatyzacja automatyczna i wiatraki zyją swoim życiem. Dochodzi swąd topionej izolacji.
- od wyjazdu z salonu okropnie piszczą hamulce
- od nowości problem ze zbieżnością
- bardzo głośna praca silnika, jeżdżę w stoperach w uszach. Czekam na odpowiedź Peugeot Polska w tym temacie.
- cięzko uzupełnić wszystkie płyny eksploatacyjne, bez ergonomii. Totalna porażka tutaj.
- bardzo ciasna kabina