Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Peugeot Boxer II (2006 - teraz) - opinia użytkownika Bolesław

2017-01-28, Bolesław

Marka: Peugeot
Model: Boxer
Generacja: II (2006 - teraz)
Rok produkcji: 2011
Przebieg: 380 tys. km
Nadwozie: Furgon
Silnik:

Podsumowanie:

To jest już mój czwarty Boxer , począwszy od 2,5 td , 2,2hdi do teraz 3.0hdi. Zapłaciłem za Max długiego z silnikiem 3.0hdi , klimatronikiem, metalic, wzmocnione zawieszenie , fotel pneumat, tempomat , automatyczne swiatła i wycieraczki i jeszcze parę innych dodatków w 2011 roku 89,8 tys.zł brutto i uważam to za najlepiej wydane pieniądze. Po 250tys. wymieniłem klocki z przodu i tyłu oraz amortyzatory i sterowanie EGR i normalnie oleje co 40tys. km. Do tej pory pali na dotyk i od zmiany do zmiany dolewam 0,5 litra oleju. Jak dla mnie super. Następny też będzie Boxer chociaż obawiam się trochę że silnik 2.0 hdi może być trochę za mały jak na wersję maxi. Na razie ten ma dojechać do 600tys. a potem zobaczymy. Pozdrawiam użytkowników Boxera. Bolesław

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    5.0

    308 tys. km i zero problemów . Biegi wchodzą gładko a 6 bieg ma długie przełożenie co obniża spalanie. Na pusto lepiej ruszać z dwójki , jedynka jest dość krótka i na pusto można ją pominąć.

  • Zawieszenie:
    4.0

    Trochę sztywny ale za to bardzo dobrze trzyma się drogi. Jeżeli auto jest często mocna przeładowane siadają górne łożyska amortyzatora z przodu. Naprawa szybka i tania. Gdy się ładuje normalnie problemu nie ma.

  • Wnętrze:
    4.0

    Mało uchwytów na picie. Pozycja jak dla mnie (180cm) dobra , zwłaszcza gdy ma się fotel amortyzowany. Klima wydajna , wszystko w zasięgu ręki. Nic nie skrzypi i nie puka u mnie po 380 tys.

  • Komfort jazdy:
    4.0

    Tak jak opisałem w zawieszeniu , trochę sztywne aut ale ja akurat wolę żeby tak było niż ma się bujać jak statek. Mam fotel amortyzowany który dobrze tłumi wstrząsy po gorszej drodze . Na równym asfalcie nie ma problemu.

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 9l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 9l/100km
Śr. spalanie - trasa 9l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • Cena , bardzo mało usterek, szeroka i nisko położona przestrzeń ładunkowa , silnik 3.0hdi, brak problemu z korozją (nie tak jak w autach z gwiazdą)
Wady:
  • Trochę sztywne zawieszenie , brak uchwytów na napoje

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Peugeot Boxer II (2006 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Peugeot Boxer II (2006 - teraz).

Peugeot Boxer Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Peugeot Boxer opinie

Oceń swoje auto

Testy i porównania

Premiery i nowości