Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
1007 (4 opinie)
106 (55 opinii)
107 (19 opinii)
2008 (11 opinii)
205 (48 opinii)
206 (222 opinie)
207 (28 opinii)
208 (11 opinii)
3008 (16 opinii)
301 (3 opinie)
305 (3 opinie)
306 (118 opinii)
307 (166 opinii)
308 (47 opinii)
309 (18 opinii)
4007 (2 opinie)
405 (97 opinii)
406 (184 opinie)
407 (59 opinii)
5008 (10 opinii)
504 (1 opinia)
505 (11 opinii)
508 (52 opinie)
605 (53 opinie)
607 (42 opinie)
806 (6 opinii)
807 (20 opinii)
Bipper (1 opinia)
Boxer (36 opinii)
Expert (14 opinii)
J5 (10 opinii)
Partner (75 opinii)
RCZ (1 opinia)
Podsumowanie: Do 2018 kupiłbym partnera Najnowszego nie, zmienili instalacje na cieniutkie kabelki i nie wytrzymują jednej zimy od soli. Jak minie gwarancja to koszt rozbierania auta i szukania w kabelkach będzie kosmiczny, a zanim do tego dojdzie wymienisz drogi zbiornik adblou bo on swieci tez przy tej awarii instalacji, ale wymiana go na nowy powoduje ze nic się nie zmienia i nadal swieci wszystko. Porażka
Podsumowanie: Mam nadzieję, że wszyscy nadal będą kupować skody i VV, bo mam zamiar kupić kolejnego Peugeota.... a nie chcę przepłacać.
Podsumowanie: Fajne autko miejskie, dobrze sprawdzające się na trasie. Szkoda, ze nie ma napędu 4x4, bo nie myślałbym o zmianie (choć zużycie paliwa może obciążać kieszeń).
Podsumowanie: Peugeot 508 benzyna kombi jak dobrze wygląda tak jeździ. Polski salonowy nieporównywalny z importem laweciarskim
Podsumowanie: Najmniej zawodne auto jakim kiedykolwiek jeździłem. Gdyby był dalej produkowany na 100% kupiłbym ponownie, czego nie mogę powiedzieć o następcach tego pojazdu. Na początku dwie lub trzy akcje serwisowe, były podobno jakieś wady dotyczące bezpieczeństwa p.poż. Po 17 latach użytkowania zaczęła pojawiać się korozja progów oraz tylnej pokrywy. Auto nie robi niespodzianek, bardzo tanie w utrzymaniu. Felerem jest manetka kierunkowskazów, raz na 2-3 lata trzeba rozebrać i naciągnąć sprężynkę bo wyciera się trzpień plastikowy (30-40minut), skuteczna naprawa to wymiana na przełącznik zespolony z citroena c5- pasuje i podobno nie psuje się.
Podsumowanie: Owszem, dobry pojazd, lepszy niż przereklamowany Szmelcwagen
Podsumowanie: silnik to dramat hdi stale adblue pada teraz od tego sie filtra fap zapchał serwis ma wyjebane
Podsumowanie: fajny wygląd lepszy niż 208
Podsumowanie: Użytkowe auto a wysokim komforcie jazdy i bardzo ekonomiczne jeśli chodzi o spalanie. Żadnych problemów do 100 tyś.km. Później niestety wydatki. Sprzęgło, regulator napięcia, akumulator x 2, dysza ad blue, rozrząd, zawieszenie, pompka spryskiwacza. W sumie pod 20 tyś zł w autoryzowanym serwisie.
Podsumowanie: Auto tanie w ekspolatacji , wygodne , przestronne. + wygodne wnętrze + funkcjonalny panel radiowy i klimatyzacji +wygodne fotele + elegancki (przynajmniej dla mnie) - uchylne szybki z tyłu (wada dla mnie) - twarde plastiki -pękający przycisk świateł awaryjnych
Znajdujesz się w dziale Peugeot opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Peugeot, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Peugeot.
Średnia cena na podstawie 28 ofert:
92 651 złZakres cen: 76 900 – 110 699 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
9 900 złZakres cen: 9 900 – 9 900 zł
Średnia cena na podstawie 16 ofert:
13 556 złZakres cen: 8 900 – 18 900 zł
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny