Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39332 opinie. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Auto najwyższego segmentu Opla w tamtych czasach. Blacharsko słabo i trzeba dbać. Zawieszenie tanie w utrzymaniu. Trzeba pamiętać, że Omega B przed liftem to opcja. Czyli każde auto było konfigurowane pod kupującego. Ja mam 2.0 8v silnikowy słabiak ale wnętrze i wyposażenie full bez podgrzewanych siedzeń. Spalanie LPG to 11 trasa 14 miasto
Podsumowanie: Omega to dziś minimum 16 letni samochód od którego nie można oczekiwać, że nie będzie wymagał wkładu finansowego. Przy zakupie zadbanego egzempalarza jest szansa jeszcze na kilka lat komfortowego użytkowania. W swojej historii posiadałem 8 różnych Opli Omega i przerobiłem prawie każdą benzynową wersję silnikową i uważam, że 3.2 to najbardziej dopracowana i warta uwagi opcja. Jazda innymi autami rzadko kiedy daje się porównać a znalezienie w nowych autach tak dużego bagażnika w kombi jest praktycznie niemożliwa. Zdecydowanie przestrzegam przed zakupem z niskobudżetową instalacja gazową. Najlepiej spisuje się BRC.
Podsumowanie: Auto na trasy , w mieście czuć minimalnie gabarety , posiadając jeszcze instalcje LPG silnik nie traci mocy a i takżę nasz portefl zaoszczędzi na paliwie
Podsumowanie: tak, służy mi bardzo dobrze.
Podsumowanie: Dobrze
Podsumowanie: ok
Podsumowanie: Dlaczego kupiłem takie auto ? Bo mam zamiłowanie do amerykańskich wozów jednak nie stać mnie jeszcze na posiadanie np. takiej Crown Victorii 4.6 V8. Tak skonfigurowaną Omegą jedzie się jak Pontiac-iem Grand Prix. Kanapa na kołach, miękko zestrojona. Omega Executive na pełnym wypasie była właśnie oferowana w USA jako Cadillac Catera 3.2 V6. 3.2 V6 220KM daje radochę podczas wciskania gazu - idzie jak burza i to w akompaniamencie wystrojonego wydechu BOSAL. Skrzynia aut. 4 biegowa nadaje znów dostojności, po co się spieszyć - tu nie chodzi o szaleństwa czy szybkie wchodzenie w zakręty. Miejsca jest masę, zarówno w przodu jak i z tyłu. Auto posiada skórzane fotele (elektr. z pamięcią) i skórzaną kanapę - wszystko grzane. Komfort za niewielkie pieniądze. O luksusie mówić nie można, bo jakoś tworzyw jest niska. Podłokietniki przy drzwiach są plastikowe i twarde, ale nie można mieć wszystkiego :) Klimatyzacja jest wydajna zarówno jeśli chodzi o grzanie i chłodzenie. Webasto zapewnia wsiadanie do ciepłego auta zimą. Więcej szczegółów znajdziecie po przyciskiem -więcej- :) Widlasta szóstka 3.2L od GM - Ellesmere V6. 218KM przy 6000 obr/min i 290NM przy 3400 obr/min. W praktyce jest tak dobrze jak dobrze wyglądają te dane na papierze. Jest to wolnossak bez udziwnień. Silnik jedzie pojemnością, a nie doładowaniem i ma liniową charakterystykę momentu obr. co daje stały stabilny dostęp do mocy pod prawym butem. Gdy przerobi się wydech na sportowe puszki to przestaje się słuchać radia. Tak to V6 śpiewa - piękna sprawa :) Moja Omega w dowodzie ma 1875 kg i mimo wszystko do setki zbiera się w niecały 9 sekund. Spalanie LPG jak na 3.2 V6 i tyle masy jest w porządku - średnio 15L/100 w cyklu mieszanym.
Podsumowanie: Kultowe duże autko zapewniające duży komfort jak w Audi A6, BMW 5 oraz Mercedesie E, ale za wiele mniejsze pieniądze. Uważam że za ile kupisz to tyle zainwestujesz w naprawy ale za to długo pojeździsz :) Autko można pokochać
Podsumowanie: Auto godne polecenia
Podsumowanie: Doskonale auto dla rodziny, której kierowca nie przepada za przeszklonymi vana mi typu Berlingo czy Kangoo. Jedno z niewielu aut osobowych w których na tylnej kanapie mieszczą się dwa foteliki i dorosła osoba, a za nimi w bagażniku bagaże wszystkich pasażerów wraz z wózkiem dla dziecka.
Znajdujesz się w dziale Opel Omega opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Opel Omega, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Opel Omega.