Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: opel agila to jest dobre autko w zimę i na krawężniki
Podsumowanie: Od niedawna jestem właścicielem Agili z 2001r. 1.2(75KM). Ogólnie wrażenie pozytywne jak na ten segment i tą cenę, jestem mile zaskoczony. Potwierdzam zbyt głośną pracę silnika na wyższych obrotach. Polecam samochody sprawdzone z udokumentowana przeszłością, bo inaczej wrażenie nie będzie pozytywne :(
Podsumowanie: Mam agille z 2003r i posiadam ją już od roku autko bardzo dobre, jedyne co to wymieniałem łożyska w tylnych kołach z powodu krzywych felg. Autkiem jeździ się dobrze i w mieście i na dłuższe trasy,bardzo pojemne.Obecnie mam przejechane 53 tysi. i nie narzekam.
Podsumowanie: Uzupełnię swój post - wcześniej od Wojti. Przejechałem Agulą 90000 km i nadal potwierdzam swoja opinię. To jest auto typowo miejskie. Na dłuższ trasę nie nadaje się-jest za krótkie oraz nie łapie kolein ze względu na mniejszy rozstaw osi. Wymieniłem niedawno łożysko tylne bo już nie dało sie jeździć ora tylne amoryzatory. Gaz w normie 8l/100 w cyklu miejskim (benzyna 7,5l)
Podsumowanie: jeżdżę samocodamo(małymi) od 1968 roku. Najpierw DKW, później Trabantem, następnie maluchem. Przez 10 lat dużym fiatem, by potem porzesiąść się na Tico. Przez trzy lata śmigałem Matizem a od 1,5 roku przesiadłem się na Agilę NJOY-a 1.0 . Jest to najbogatsza wersja Agili tzw pomarańczowo-srebrna z pełnym wyposażeniem. Być może moja opinia będzie subiektywn, ale jestem z tego zakupu bardzo zadowolony. Zrobiłem co prawda przez te 1,5 roku 31,800 km ale nigdy mnie ten samochodzik nie zawiódł. Ze spalaniem nie jest tak źle i.....trzyma się ona w granicach określonych przez producenta - jednakowoż dla mnie "dziadka" komfort jaki prezentuje Agilka jest ponadprzeciętny. Być może jej jakość jest determinowana faktem, że była wyprodukowana na rynek niemiecki . Kupiłem ją w Bochum u dealera Opla.
Podsumowanie: agila 1,2 00'r. 60tyś. kupiłem ja z przebiegiem 21tyś. i zaraz po zakupie musiałem wymienic kosztowny przepływomierz(2000zł). dalsze awarie to włacznik szyb elek. centralny zamek. no i ostatnio pekła sprężyna w bębnie(ale mały koszt 30Zł). złozyłem opony o wiekszym profilu(70mm)co pomogło nie krzywieniu felg, co zdazało sie czesto na profilu(65), niestety przy wiekszych predkosciach z wieksz iloscia pasazerów ,gdy samochód sie rozbuja to tylne koła obcieraja delikatnie zderzaczek(nic sie nie dzieje powarznego). ale ogólnie polecam!!!
Podsumowanie: Po pierwsze dla autorów programu: Agila pisze się przez jedno L ! Zapoznałem się z opiniami użytkowników i z pełnym szacunkiem ale muszę stwierdzić że w kilku przypadkach sami użytkownicy są winni pewnych niedomagań. Mam tu na myśli poprzednika wpisu. Zachowanie w koleinach zależy w dużej mierze od opon i amortyzatorów. Ja jeżdżę na oponach Dunlop, które polecił mi mój zaufany serwis ogumienia. Samochód bez względu na pogodę zachowuje się jak przyklejony do jezdni. Nie rzuca w koleinach, nie znosi z toru jazdy przy mijaniu Tira, nie piszczy na zakrętach (tak jak Continentale). Niestety na oponach zimowych (Sawa) jest znacznie gorzej ale za to nie mam problemów przy jeżdzie po śniegu i błocie pośniegowym. Na zimówkach nosi i rzuca w koleinach ale jest to wynik miękkiej gumy stosowanej w tego rodzajach oponach. Ja posiadam Agilę (1,2 z 2003 r. zgazowaną) od dwóch lat i praktycznie nie mam większych problemów. Zszokowała mnie tylko wymiana żarówek reflektorowych - w rezultacie musiałem zdjąć przedni zderzak ! Niestety opinie na temat tylnych amortyzatorów są prawdziwe. W moim aucie są już do wymiany. Jednak nic więcej ponad normalną eksploatację nie występuje. Silnik faktycznie jest trochę głośny ale nie bierze oleju. Zużycie gazu to ok. 8 l/100 km. w mieście. Układ kierowniczy i zawieszenie trzyma się bardzo dobrze co potwierdził ostatnio diagnosta na przeglądzie. Auto małe ale żwawe, znakomite do jazdy po mieście choć na trasie też sprawuje się dobrze. Nie rozumiem opinii narzekalskich, że auto jest małe - to akurat widać w trakcie zakupu. Ja jestem generalnie zadowoloiny z auta a żona wręcz zachwycona. Moja, podkreślam moja Agila jest bezawaryjna, po 3 latach eksploatacji właściwie tylko ją ulepszałem a nie naprawiałem. Polecam to autko osobom, które nie mają przesadnych wymagań i oczekują, że samochód będzie bezawaryjny, w miarę wygodny, tani w eksploatacji i zwawy. Co do Serwisu - cóż, ja mam swój autoryzowany Serwis i nie mogę narzekać. Ostatnio wymieniłem olej za 150 zł. wraz z filtrem i robocizną ! Olej firmowy Opla z certyfikatem, w którym wyraźnie wpisano: następna wymiana po 30.000 km. lub 2 latach ! Życzę miłych wrażeń :-)
Podsumowanie: Agilę 1.2 kupiłem w 2000roku przejechałem 150tys km i do dzis uważam, że to dobry zakup. Po 110tys wymieniłem łożyska w przednich kołach, z drobnych napraw wymiana przełącznika szyb, oświetlenie tablicy rejstracyjnej. Wady: auto dziwnie zachowuje się w koleinach (choć inne auta tego segmentu zachowują się podobnie), ciężko przełancza się biegi, nie typowe opony, które rozwalają się na dziurawych drogach. Zalety bardzo wygodna pozycja za kierownicą, kierowca nie odczuwa zmęczenia nawet po przejechaniu kilkuset km, polecam zakup środkowego podłokietnika i siedzi się jak w fotelu przed telewizorem, dobra widoczność, żwawy silnik jak na tą klasę i bagażnik normalnie za mały, ale po złorzeniu siedzeń bardzo praktyczny. Trzeba uważać na serwisy Opla bo są naprawdę różne.
Podsumowanie: jedze agila z silnikiem diesela turbo.jestem zakochana w tym samochedzie.polecam wszystkim.auto wygodne szybkie i wszedzie mozna bez problemu dojechac.do tej pory bez awarii.
Podsumowanie: Agila 1.2 2001 (salon) - przebieg 160tys. Świetny silnik, bardzo elastyczny i (jak na wielkość powierzchni czołowej) nie za bardzo paliwożerny (6,5-7,5 l). Bardzo wygodne wsiadanie i wysiadanie, doskonała widoczność we wszystkich kierunkach, ale siedzenia nie na długą trasę (jak dla mnie to do 300 km jest ok). Znaczących problemów nie odnotowałem: klocki, filtry, świece, łożyska, amortyzatory i sprężyny tył, pompa wodna, pompa paliwowa. Generalnie jestem zadowolony i polecam - minusem może być niekompatencja pracowników serwisu Opla (podobnie Suzuki) oraz braki zamienników części zamiennych.
Znajdujesz się w dziale Opel Agila opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Opel Agila, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Opel Agila.
Opel Astra hatchback. Ile kosztuje w czerwcu 2022 roku?
Koniec produkcji Opla Astry w Gliwicach. Co dalej z fabryką?
Sprzedaż nowych aut. Opel liderem segmentu B-SUV we wrześniu w Polsce
Opel. Marka zrezygnuje z silników spalinowych. Wejdzie na rynek chiński
Opel. Można już składać zamówienia na nowego Opla Combo-e Life