Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: 3.0 DTI 2000 R. POWIEM TAK!!! JEST TO SAMOCHÓD MOICH MARZEŃ POD WZGLEDEM WYGLĄDU. CO DO RESZTY POWIEM TAK WSPANIAŁY SAMOCHÓD DO TERENU ACZKOLWIEK CIUT PRZY DUŻY ALE DOBRZE SOBIE RADZI. PRZESIADŁEM SIĘ Z LAGUNY I BYŁEM OSTRZEGANY CO MNIE CZEKA A MIANOWICIE SŁABE PRZYŚPIESZENIE (PRZY TYCH GABARYTACH, TO NIE PRAWDA ZBIERA SIE CAŁKIEM NIŻLE). DRUGA RZECZ TO ZE NIE WYGODNY, POWIEM TAK JAK WSIADA SIE DO NIEGO CZUJE SIE KOMFORT I WYRZSZOSC NAD INNYMI SAMOCHODAMI I JEST WSPANIALE JEDNAK PO PRZESIADCE DO LAGUNY JESTEM NIA ZACHWYCONY I ZACZYNAM DOCENIAQC TO CO MI MOWILI KOLEDZY. POWIEM TAK DOBRZE JEST MIEC DWA SAMOCHODY JEDEN TYPOWY JEEP A DRUGI MIEJSKI POZDRAWIAM
Podsumowanie: Moj Patrol 2006 rok 3.0 DTI po prostu gites malines. nic dodac nic ujac. i na dodatek man. skrz. biegow.
Podsumowanie: 3.0 diesel 2006 r. super w teren.
Podsumowanie: Jak dla mnie to jest to. Moze i nie jest tani w utrzymaniu, ale jak na wyprawowke za jaka sluzy nrazie sprawdza sie dobrze.
Podsumowanie: Patrolek to najleprza fura na świecie!!! Mam osobiście od niedawna Gr-a z 94 roku krótkiego... Kupiłem do jazdy w terenie bo wiedziałem juz wczesniej że ten samochód jest niezniszczalny a jego właściwosci off roadowe zdumiewajace. Patrol to poprostu Klasyk i jest on o niebo leprzy od porównywanych do niego trooperach g-klasach i innych tego typu autach. Samochód sprawia wiele radosci z zycia i mozna sie w nim naprawde zakochac.Wielu zazuca mu słaby silnik ale ta 6 cylindrowa jednostka poprostu ma charakter bardziej terenowy, bo przeciez nikt nie kupuje takiego pojazdu po to by sie scigac od swiateł do swiateł...skrzynia biegów jest tak dopasowana z elastycznym silnikiem ze mozna jechac przez zakret na 5tce i po wyjechaniu z niego i wcisnieciu gazu nie ma mowy zeby buda sie zatrzesła albo cos... Silnik stworzony w teren poniewaz nawet przy niemal zerowych obrotach kiedy inny juz by zgasł to patrol zamruczy zakopci i te 6 cylindrów zawsze sie zakreci i silnik odzyska obroty...to potrzebna zecz w terenie...POLECAM TEN SAMOCHÓD WSZYSTKIM!!!!!!!
Podsumowanie: patrol ma jedną wadę: silnik 2,8 lub 3,0 przy wadze pojazdu 2,3 t to porażka. Miałem i wiem. Piszę o patrolu rocznik 1999 wzwyż. Ci, którzy utopili patrola zrobili to na pewno na seryjnych oponach. Osobiście jeździłem na 35 calowych szerokich MT-ekach i wtedy dopiero można rozmawiać o używaniu patrola w terenie. Nie wspomnę nawet o "bodylifcie" auta na ramie i na zawieszeniu, co jest podstawą.
Podsumowanie: miałem patrola gr 2.8td głowica pęka często za długa dwa razy go utopiłem i mam dość
Podsumowanie: Patrol GR Y60 to wół roboczy z dozą cywilizacji. Niezastępiony do ciężkiej pracy w terenie, ale wymagający jednak wyobraźni. Po części idioto otporny ale bez przesady. Nie eksploatowany na dobrych częściach czy płynach może ulec awarii. Auto nie dla wszystkich, zwłaszcza marud z plaskaczy :)
Podsumowanie: jesli ktos jest w stanie go unieruchomic... mi sie nie udaje.auto jest u mnie ponad rok,ma obecnie 240tkm,przejechal dla mnie 100tkm i dosc systematyczna jazde w terenie.jesli ktos potrzebuje mocnego auta,to jest dobry wybór!
Podsumowanie: Nie do zajeżdżenia. Bardzo wytrzymał i niezawodny. Podzespoły i silniki wytrzymują ogromne przebiegi. Jeden z nielicznych pojazdów do dalekich eskapad. Na co dzień bezawaryjny jeżeli dbamy i wcześniej diagnozujemy sygnały np. wyeksploatowania świec, wiska, łożysk, będzie nie do zajeżdżenia
Znajdujesz się w dziale Nissan Patrol opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Nissan Patrol, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Nissan Patrol.
Nissan Juke Hybrid. Jak się sprawdza podczas jazdy? Ile kosztuje?
Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 KM vs Opel Mokka 1.2 Turbo 100 KM. Porównanie stylowych miejskich crossoverów
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 158 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Nissan Qashqai III. Na nowej płycie podłogowej. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne
Nissan Juke DIG-T 7DCT N-Design. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny