Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mailem 15 sam Mitsubishi.Tego nie ma w USA bo to jest taka mini-terenowka odpowiednik Honda HRX,Suzuki.Wszystkie ze sztywna osia z tylu- wiec jasne,ze sie dobrze na drodze trzymac nie moze ( mam w tej chwili jego starszego brata - terenowke Montero- zwane u Was Pajero,oraz uprzenio trucka 86 na ktorym przejechalem ponad 600 tys mil.Zatem wiem jakie walory ma w terenie i jak zle sie trzyma sam ze sztywna osia na zakretach! nalezy odpowiednio ostroznie takim jezdzic ,zwlaszcza,ze jest wysoki na zawieszeniu by nadawal sie w teren!jest to cecha wszystkich pojazdow pzreznaczonych do jazdy w terenie! Klasa najmniejszych- jakim Jest Panski "Pinin" ma wszystkie te same zalety i wady - zwlaszcza,ze jest to typowy 4x4 a nie AWD.Do tego z racji wielkosci jest ciasny wewnatrz w odroznieniu od mojej landary jak salon na 7 osob! Coz ma Pan to za co Pan nieopatrznie tyle zaplacil.Za nieco wiecej mialby Pan wygodny i wielofunkcyjny Pajero lub odpowiednik,z niezaleznym zawieszeniem i napedem AWD! Burus Ps. trzeba bylo kupic subaru Impreza Outback albo Forester.Wszystko to co Pan wymnienia negatywne w tamtych nie istnieje oprocz ciasnoty ( w subaru Ipreza)!
Podsumowanie: pajero pinin '05 1.8, 5d kupiony w salonie, włąśnie mija mu roczek, spalanie w zimie przy minusowych temp. to ok 14-15 l/100 w lecie ok 11 l/100, na trasie ok 9 l/100 kiepskie wykończenie: tylna półka spada, dach przecieka (pojawiają się zacieki na podsufitce) ostre plastyki (krawędzie) pod kierownicą. aby komputer w pełni działał tzn pokazywał spalanie, dystansy itp musi być oryginale radio za 2500 zł !! (nie mam go na wyposażeniu), na zakrętach przy większych prędkościach wpada w poślizg ale można go bez problemu wyprowadzić, praktycznie brak bagażnika, brak regulacji wysokości kierownicy. co dobrego: w terenie sprawuje się naprawde rewelacyjnie (ponad oczekiwania) , przyspieszenie całkiem przyzwoite, dość wygodny ale dla 2 osób. na temat awaryjności się nie wypowiem bo auto ma przejechane 6000 km. autko jest sympatyczne w środku.
Podsumowanie: ja mam starego Montero- czyli po waszemu Mpajero z 91 r ale to jest tylko terenowka 4x4 poprzednik SUV z 3l silnikiem benzyna! ma 186 tys mil. Cieklo juz wszedzie na stwardnialych uszczelkach ale wsio wymienilem ( pol rokui roboty i 1000$ koszt,bo jasne,ze przy okazji wymienilem pompe ,pasek itp.Teraz jest suchutki. W napedzie z AT wlacznie nadal jest jak nowy. Krzyzaki maja kalamitki wiec jak sie nie smaruje to sie rozleci! Trzeba isc na zlom i tam kupic albo nowy u dealera! burus
Podsumowanie: autko dobre tylko części drogie i ich niema krzyżak wału napędowego tylnego napędu jest chyba nieosiągalny piszę o pajero 2,8 td długim 96r.
Podsumowanie: od niedawna jestem posiadaczem pajero autko rewelacja może ktoś mi podpowie czy jest jakieś forum użytkowników pajero i gdzie najlepiej szukać drobnych części np. pokrowiec na koło zapasowe
Podsumowanie: "Sport"- nazwana nowsza wersje tego co ja mam.Mial silnik tez 3l V^ ale ze 177 KM tazke byl w wersji AWD- niestety jest to zwykla terenowka ze sztywna osia z tylu! Wersja najdrozsza z silnikiem 3,5l a pozniej 3,8l V6 - to juz jest klasa luxusowa . wszystkie kola niezaleznie zawieszone + wszystkie napedy! No ale za prawie 40 tys$..??? to nie dziwota! birus
Podsumowanie: jestem bardzo zadowolony, obecnie jeżdżę PAJERUSEM 3.2 DID- rewelacja, trochę drażni jazda po mieście, więc tu nim nie jeżdżę, ale na trasie ten diesel jedzie 200km/h, a co najważniejsze nie tłucze, jedzie się podobnie jak osobówką, jest wrażenie pełnego panowania nad samochodem. Jeżdżąc kilka dni innymi samochodami, gdy wsiadam do MIŚKA, to wówczas widzę jego zalety, w nim elektronika, zawieszenie, silnik jakoś lepiej pracuje niż w innych wózkach, ten samochód po prostu się ni nudzi, gorąco polecam MIŚKI.
Podsumowanie: pan wybaczy,ale pajero Sport to nowsza wersja mojego z 92 r z tym samym silnikiem 3l tyle ze 177 KM ,gdyz ma 4 zaw/cyl.Ale najwazniejsze,ze ma takze syetem 4x4 tylko oraz..sztywna os- wiec nie ma mowy by byl komfortowy ani dobrze trzymal sie drogi- gdyz zawieszenie ze sztywnym mostem- typu truck NIE MOZE BYC TAKIM! iNNE MODEL suv- A NIE TERENOWKI PAJERO-MONTERO- maja wspanaile niezalezne zwewieszenie wszystkich kol i tam mozna powiedziec o zwieszeniu,ze jest komfortowe! No i naped AWD + pozostale! Burus
Podsumowanie: he!he! ja mam stergo z 92 r 3lV6AT zwykly 4x4 z pzrebiegiem ...? 180 tys mil.( dopiero teraz wymienilem mu wszystkie uszczelki i siemeringi w silniku.Nowe teleskopy gazowe i plyny,szczotki w rozruszniku i alrenatorze. Ot i cala robota przy nim w ciagu 13lat eksploatacji! a ciagam nim ciezki yachcik pond 2 tony i jeszcze ciezszy camper! "Most"...? wysiadl..?? he!he!Chyba Kierbedzia! a od ilu lat jezdzil bez oleju ten "most"...? he!he!he! Burus
Podsumowanie: Glowne marki w mojej rozinie( ktorej jestem glow) sa :Mitsubishi,honda,toyota- truck) i subaru! Obecnie wszyscy oprocz zony i corki (one maja hondy :Element i Accord)- w czworke mamy Mistubishi: Mirage 2000, Galant GSX AWD- 90r Eclipse 2,4l z 2000r i moj Montero( zwany w Europie Pajero) z roku 92 4x4 z 3l V69 bo diesli w USA nie ma!-niestety. jakie sa MItsubishi..? mego syna galant AWD z 90r ma ponafd 600 tys mil na tym samym silniku i napedzie! Nie beirze oleju ani paliwa!czy byly problemy? owszem! Pasek rozrzadu silnika DOHC przeskoczyl 2 razyi poszly zawory! Trzeba bylo to wymienic i jednoczesnie wymienic ( po rozbiorce silnika) wszystkie gumy,uszczelki,siemeringi.Oraz pompe olejowa! To silnik i genaracja EVO- wiec wszystko jest high preformances= drogie! Oczywiscie wymienilismy tarcze hamulcowe telekopy na gazowe Kayabawa, koncowki drazkow,szczotki w alt i starterze kilka razy..? napelnianie AC,kola na nowe alu- wiele razy opony i2 razy sprzeglo + oslony przegubow- ale tylko z przodu jak dotad! ------------------------------------------ To samo ( bez sprzegla) zrobilem obecnie w moim Montero z przebiegiem 180 tys mil+ wymiana linki ( kik down cable) ,ktora laczy AT z przepustnica akceleratora MPI! Inne jak dotad sa zbyt nowe by cos w nich wymieniac! jest to najlepsza marka na swiecie po subaru!( pod wzgledem zywotnosci oraz ma nalepszy system AWD i 4x4! Burus
Znajdujesz się w dziale Mitsubishi Pajero opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Mitsubishi Pajero, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Mitsubishi Pajero.